Uncategorized
EuroNCAP: Ποιό αυτοκίνητο διέπρεψε;
Ο EuroNCAP διενήργησε νέες δοκιμές πρόσκρουσης σε δέκα καινούργια μοντέλα ευρωπαϊκών και κινέζικων χωρών. Τα αποτελέσματα προκαλούν ενδιαφέρον στα κινέζικα αυτοκίνητα.
Ένα από αυτά είναι το Atto 3 της BYD όπου ήταν ένα από τα οκτώ μοντέλα στα οποία υπεβλήθηκαν στις δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού EuroNCAP. Το κινέζικο αυτοκίνητο έλαβε πέντε αστέρια, δηλαδή την ανώτατη διάκριση ασφάλειας.
Συγκεκριμένα, το Atto 3 απέσπασε βαθμολογία 91% στην προστασία των ενηλίκων επιβατών, 89% σε αυτή των παιδιών, 69% για την ασφάλεια πεζών και δικυκλιστών και 74% για τα συστήματα προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού.
Το δεύτερο αυτοκίνητο ήταν επίσης ηλεκτροκίνητη Mercedes-EQ EQE, η οποία σημείωσε πολύ υψηλή τεχνολογία σε όλες τις δοκιμασίες. Αναλυτικότερα, πήρε 95% στην προστασία των ενηλίκων επιβατών, 91% γι’ αυτή των παιδιών, 83% για την ασφάλεια πεζών και δικυκλιστών και 81% για τα συστήματα προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού.
Πέντε αστέρια πήρε και το Mazda CX-60 για το οποίο ο EuroNCAP έδωσε βαθμολογία 88% στην προστασία των ενηλίκων επιβατών, 91% γι’ αυτή των παιδιών, 89% για την ασφάλεια πεζών και δικυκλιστών και 76% για τα συστήματα προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού.
Την ανώτατη διάκριση του Οργανισμού πήρε και η νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer. Συγκεκριμένα, το καινούργιο μοντέλο της βαυαρικής εταιρείας πήρε 88% για την προστασία των ενηλίκων επιβατών, 81% για την αντίστοιχη των παιδιών, 79% για την ασφάλεια πεζών και δικυκλιστών και 92% για τα συστήματα προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού.
Εκτός από αυτή, δοκιμές πρόσκρουσης έγιναν και στην καινούρια X1 η οποία πήρε, επίσης, πέντε αστέρια καθώς σημείωσε πήρε 86% για την προστασία των ενηλίκων επιβατών, 89% για την αντίστοιχη των παιδιών, 76% για την ασφάλεια πεζών και δικυκλιστών και (επίσης) 92% για τα συστήματα προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού.
Δοκιμές πρόσκρουσης έγιναν και στα Seat Ibiza και Arona, τα οποία πήραν πέντε αστέρια και τα δύο. Συγκεκριμένα, το Ibiza είχε ποσοστά 83% για την προστασία των ενηλίκων επιβατών, 82% για την αντίστοιχη των παιδιών, 66% για την ασφάλεια πεζών και δικυκλιστών και 70% για τα συστήματα προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού.
Το Arona είχε 83% για την προστασία των ενηλίκων επιβατών, επίσης 83% για την αντίστοιχη των παιδιών, 65% για την ασφάλεια πεζών και δικυκλιστών και 70% για τα συστήματα προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού.
Επόμενο μοντέλο στις δοκιμές πρόσκρουσης ήταν το Volkswagen Golf το οποίο πήρε την ανώτατη διάκριση με 88% για την προστασία των ενηλίκων επιβατών, 87% για την αντίστοιχη των παιδιών, 74% για την ασφάλεια πεζών και δικυκλιστών και 82% για τα συστήματα προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού που διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό του.
Σε ό,τι αφορά στο καινούργιο Citroean C5 X, η βαθμολογία που συγκέντρωσε δεν του έδωσε την ανώτατη διάκριση αλλά πήρε τέσσερα αστέρια. Τα αποτελέσματα των δοκιμών τού EuroNCAP έδειξαν 82% για την προστασία των ενηλίκων επιβατών, 87% γι’ αυτή των παιδιών, 69% για την ασφάλεια πεζών και δικυκλιστών και 66% για τα συστήματα προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού.
Τέλος, τέσσερα αστέρια πήρε και το Mobilize Limo το αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της νέας εταιρείας που ίδρυσε η Renault. Συγκεκριμένα, πήρε 80% για την προστασία των ενηλίκων επιβατών, 75% γι’ αυτή των παιδιών, 69% για την ασφάλεια πεζών και δικυκλιστών και 71% για τα συστήματα προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού.
Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες και μοντέλα πατώντας εδω
Περισσότερα άρθρα εδώ