Connect with us

GAMING

PCP | ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ BRAND ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΝΑ «ΕΘΙΣΤΕΙ» ΣΤΑ… ΦΑΝΤΑΧΤΕΡΑ ΚΟΛΑΝ ΤΟΥ!

pcp clothing

Ρούχα: την Ελλάδα του σήμερα, αυτή της κρίσης και της περικοπής από τη μια και του υπέρ (νέο)πλουτισμού από την άλλη, της ανεργίας και της αδικίας, κάθε άλλο παρά η επιχειρηματικότητα μπορεί να ανθίσει.

Θα πουν οι πολλοί.

Πέρα όμως από την όποια οικονομική και κοινωνικοπολιτική κατάσταση της χώρας (που ναι, δεν είναι η καλύτερη), αυτή εξακολουθεί να προάγει έργο. Επιχειρηματικό έργο που δίνει ελπίδα για ένα καλύτερο εγχώριο οικονομικό αύριο.

Και σε ένα χώρο που ίσως πολλοί αμφισβητούν. Μόδα! 

Νέοι με εκκεντρικές (ή και όχι) ιδέες, γεμάτες χρώμα, σχέδιο και ό,τι ο νους μπορεί να φανταστεί, φροντίζουν να κάνουν την παρουσία τους αισθητή, τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδος.

Στην κατηγορία αυτών των τολμηρών και εξαιρετικά ταλαντούχων και δημιουργικών παιδιών, από τις πρώτες θέσεις κατέχουν δύο αδέρφια, οι Πέλλα – Χριστίνα και ο Πέτρος Παπαχρηστος και η εταιρία τους, PCP Clothing. Ναι για τα πολύχρωμα κολάν που κάνουν θραύση εντός και εκτός θα μας πουν. Για την ολόδική τους εταιρία, την προσπάθεια και την πολυπόθητη διεθνή επιτυχία.

Από τη συμπρωτεύουσα Θεσσαλονίκη με χρώμα και total 80s διάθεση, στην ντουλάπα … εεε… οθόνη σας! 

Πάμε λοιπόν!

ΠΑΤΑ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

1. PCP. Επιλέξατε το όνομα της εταιρίας να ταυτίζεται με τα ονόματα σας. Έχετε ταυτίσει και τους εαυτούς σας με αυτήν και το έργο σας;

Θεωρούμε πως όταν κάποιος παίρνει την απόφαση να ταυτίσει την εταιρεία με το όνομα του, αυτόματα ταυτίζει τον εαυτό και το έργο του. Για εμάς, η PCP είναι όλα μας τα θέλω, είναι το προσωπικό μας στυλ, η προσωπική μας αύρα. Είναι αυτό που όσο και αν ψάχναμε στην ελληνική αγορά, δεν μπορούσαμε να βρούμε κάτι ανάλογο να μας αντιπροσωπεύει.

ρούχα

2. Η Ελλάδα του σήμερα, μόνο δεν ευνοεί κάποιο νέο επιχειρηματικό ξεκίνημα. Υπήρξαν κάποιοι δισταγμοί πριν γίνει η αρχή;

Το να ξεκινήσεις ένα προσωπικό σου εγχείρημα σε μια περίοδο που οικονομικά και κοινωνικά είναι σε ύφεση, από το μοναδικό πράγμα που δεν χαρακτηρίζεται είναι η ευκολία. Εμπόδια υπήρχαν στην αρχή, δισταγμοί όμως όχι. Αυτό οφείλεται τόσο στο εμπορικό background της οικογενείας, καθώς εδώ και 3 γενιές ειδικευόμαστε στο αντρικό πανωφόρι και overcoat, όσο και στο γεγονός ότι ήμασταν πολύ σίγουροι για τα προϊόντα μας. Ήταν κάτι που έλειπε από την αγορά, οπότε εντοπίσαμε και «εκμεταλλευτήκαμε» αυτό το κενό, ενώ ταυτόχρονα το πλαισιώσαμε και το ενισχύσαμε από άποψη παραγωγής, packaging, marketing, service με τις καλύτερες προδιαγραφές ανά τον κόσμο.

3. Τι ήταν αυτό που σας ενέπνευσε για να ξεκινήσετε;

Η όλη ιδέα ξεκίνησε από ένα διαφημιστικό που έκανε η Πέλλα με την τότε δουλειά της ούσα βοηθός του στυλίστα Παπαθωμά για την Ηellas online. Το σκηνικό διαδραματιζόταν στα 80s και για δύο εβδομάδες έψαχνε τα πάντα που είχαν να κάνουν με αυτή την εποχή με αποτέλεσμα να τη συνεπάρει. Έφτιαξε τα κολάν για το διαφημιστικό και μετά άρχισε να τα φοράει έξω και όλοι τη ρωτούσαν από πού τα πήρε. Η ιδέα είναι every day use ρούχα, τα οποία θα μπορούν να φορεθούν καθ΄όλη τη διάρκεια της ημέρας και σε κάθε περίπτωση, από τη δουλειά και το γυμναστήριο μέχρι και το βράδυ για ποτό.

4. Η σειρά σας είναι μια παλέτα χρωμάτων. Περίπλοκα σχέδια και σχήματα τη σηματοδοτούν. Θέλετε να περάσετε κάποιο μήνυμα μέσα από τα ρούχα σας;

Αυτό που θέλουμε είναι να ωθήσουμε τις γυναίκες στο να φοράνε πιο έντονα χρώματα, να αγαπήσουν τα patterns και να γίνουν πιο δημιουργικές και ευφάνταστες στο everyday wear.

ρούχα

5. Η μόδα ανακυκλώνεται. Ποια τάση ακολουθείτε και τι θεωρείτε πως ξεχωρίζει τα ρούχα σας;

Το μότο μας είναι “We are the cool kids of the 80s and this is our party era”. Τα 80s για εμάς είναι τρόπος ζωής. Αγαπάμε και λατρεύουμε οτιδήποτε έχει σχέση με το χρώμα, το γκλίτερ, τη ζωντάνια. Φέτος όμως για πρώτη φορά σε μια προσπάθεια να εξελιχθούμε ακόμα περισσότερο, δημιουργούμε την πρώτη ολοκληρωμένη συλλογή με ρούχα, την PCP “The Black Label series”. Μια συλλογή που είναι εμπνευσμένη από την Ινδία, τη γιόγκα, το διαλογισμό και που χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πιο limited, exclusive περιλαμβάνει items φτιαγμένα στον αργαλειό, οικολογικές γούνες και luxury fabrics, ενώ υπάρχει και το πιο casual με παντελόνες, φορέματα, ολόσωμες playful φόρμες που μπορούν να ενταχθούν εύκολα στο καθημερινό στυλ. Για ακόμη μια φορά, η ποιότητα έρχεται πρώτη, αφού για τις ανάγκες της συλλογής συνεργαστήκαμε με εργοστάσιο που δουλεύει μεγάλους οίκους του εξωτερικού.

ρούχα

6. Ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη. Τα ρούχα σας είναι πλέον ευρέως διαδεδομένα. Σε ποιες χώρες εξαπλώνεται αυτός ο «πανικός»; Τι πιστεύετε ότι οδήγησε σε αυτή την επιτυχία;

Η απαράμιλλη ποιότητα, η εφαρμογή αυτών και όλη η αγάπη που έχουν τα #pcpinia για το brand μας βοήθησε σε αυτή την επιτυχία. Ο «πανικός» αυτός με αργά και σταθερά βήματα εξαπλώνεται και στο εξωτερικό. Γερμανία, Αυστρία, Χαβάη, Μοντενέγκρο, Βαλκάνια, Τουρκία και Κύπρος είναι κάποιες από τις χώρες, ενώ βρισκόμαστε και σε συζητήσεις με Ντουμπάι και Αίγυπτο.

ρούχα

7. Μόδα, στυλ ή PCPνια επηρεασμένα από το σύνολο;

Όλα αυτά μαζί συνθέτουν ένα μοναδικό κράμα.

ρούχα

8. Στην κρίση, η μόδα είναι λύση; Θεωρείται πως έχει επηρεαστεί ο χώρος;

Κανένας κλάδος δεν έχει μείνει ανεπηρέαστος, πόσο μάλλον αυτός της μόδας, αφού από μέρος του πληθυσμού θεωρείται είδος πολυτελείας. Εμείς βλέπουμε πως μέσα από την κρίση έχουν δημιουργηθεί και αναδειχθεί πολλά αξιόλογα ελληνικά brands, κάτι που σημαίνει πως υπήρχε ανάγκη για κάτι ελληνικό. Ο κόσμος θέλει να στηρίξει την εγχώρια αγορά για αυτό και υπάρχει στροφή στην ελληνική μόδα. Σαν PCP επιλέγουμε και εμείς να στηρίξουμε την οικονομία και τις ελληνικές οικογένειες. Όλη μας η παραγωγή λαμβάνει χώρα στην Ελλάδα και συμβάλλουμε στις χρηματοοικονομικές ροές.

9. Μαζί με τη ζήτηση των προϊόντων σας, αυξάνονται συγχρόνως και οι απαιτήσεις του κοινού από εσάς. Πιστεύετε ότι (και με όσα σας προσφέρει η ελληνική κοινωνία) θα μπορέσετε να ανταπεξέλθετε;

Όπως προαναφέραμε υπάρχει μια ισχυρή εμπορική βάση πίσω από την PCP, η οποία μας έχει διδάξει να είμαστε στη δουλειά μας επαγγελματίες, γρήγοροι, ευέλικτοι και τίμιοι. Αυτά τα χαρακτηριστικά σε συνδυασμό με την ακόρεστη όρεξη μας για νέα πράγματα και δημιουργίες, πιστεύουμε ότι θα ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις του κοινού μας.

10. Είσαστε ξεκάθαρα μέσα στην ελληνική αγορά. Ποια είναι τα κριτήρια των καταναλωτών πλέον;

Ποιότητα σε προσιτή τιμή. Αυτό το πρωταρχικό κριτήριο την καταναλωτών.

11. Τα σχέδια σας για το μέλλον;

Να εξελίξουμε ακόμα περισσότερο το επίπεδο των προϊόντων που εμπορευόμαστε, αλλά και να «μπλεχτούμε» με άλλα, απάτητα μονοπάτια προκειμένου να ανακαλύψουμε αν υπάρχουν και ποια είναι τα όρια της φαντασίας μας.

ρούχα

Σας ευχαριστώ!

ΠΑΤΑ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

www.pcpclothing.com

Δείτε επίσης :

Η μόνη θεραπεία για κιρσούς που θα σας κάνει να ξεχάσετε αυτό το πρόβλημα

Φτιάξαμε το Photobook των διακοπών μας στη myikona

Έγχρωμοι φακοί επαφής από το Alensa.gr

Continue Reading

GAMING

Ο kkOma επιστρέφει με ανατριχιαστικό τρόπο στην T1 ως προπονητής για τη σεζόν LCK του 2024.

Ο kkOma, ο μεγαλύτερος προπονητής στο League of Legends, επιστρέφει για μια ακόμα φορά στο μέρος όπου κέρδισε τον μυθικό τίτλο του. Η T1 επιβεβαίωσε επίσημα ότι θα ενταχθεί στην ομάδα ως head coach για τη σεζόν του 2024 στο LCK. Eίναι μία από τις πιο δημοφιλείς προσωπικότητες στον κόσμο του League of Legends. Έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην κυριαρχία της SK Telecom και η συνεργασία του με τον Faker έφτασε σε ένα επίπεδο που κανείς δεν έχει καταφέρει να αντιγράψει στο παιχνίδι αυτό μέχρι και σήμερα.

Αφού αποχώρησε από την SKT το 2019, εργάστηκε στη Vici Gaming για ένα χρόνο. Στη συνέχεια, μετακόμισε στη DWG KIA (πρώην Dplus KIA), όπου κυριάρχησε στο LCK και κατέλαβε τη δεύτερη θέση στα MSI 2021 και Worlds 2021. Φαίνεται ότι επιστρέφει στο σπίτι του, στην T1 (πρώην SKT), λίγο μετά την κατάκτηση του τέταρτου παγκοσμίου τίτλου από την ομάδα.

Η είδηση για την επιστροφή του  διέρρευσε αρχικά στα Κορεατικά μέσα στις 20 Νοεμβρίου 2023. Οι θαυμαστές ήταν σκεπτικιστές, καθώς η είδηση ήταν πολύ μεγάλη για να είναι αληθινή, ιδίως μόλις μια μέρα μετά τη νίκη της T1 στο Worlds 2023. Ωστόσο, η T1 δεν καθυστέρησε να επιβεβαιώσει την επιστροφή του, κάνοντάς την επίσημη στις πρώτες ώρες της 21ης Νοεμβρίου 2023. Φυσικά, οι φίλοι της ομάδας ήταν ταυτόχρονα και σοκαρισμένοι και ενθουσιασμένοι, αφού  είναι όχι μόνο μυθική φιγούρα, αλλά και κάποιος που τραβάει τον σεβασμό πολλών. Έχει 3 παγκόσμιους τίτλους, 2 τίτλους στο MSI, πολλαπλούς τίτλους στο LCK και χρυσό μετάλλιο στους Ασιατικούς Αγώνες ως προπονητής.

Υπάρχουν ακόμη αναπάντητα ερωτήματα σχετικά με το roster, καθώς οι παίκτες ενδέχεται να ψάχνουν για ευκαιρίες σε άλλα μέρη του κόσμου. Ωστόσο, φήμες υποδηλώνουν ότι η T1 καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να κρατήσει το roster αναλλοίωτο για το επόμενο έτος.

Ανεξάρτητα από το τι θα συμβεί, ενδιαφέροντα και συναρπαστικά χρόνια περιμένουν τους φίλους της T1, όχι μόνο στην Κορέα, αλλά σε όλο τον κόσμο.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφτείτε το site μου.

Άρθρογραφος: Κωνσταντίνος Παγωνούδης

https://www.dexerto.com/

RATE.GR ©

Δείτε επίσης :

Η T1 κατέκτησε για τέταρτη φορά τον τίτλο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα

Temu: Το Φαινόμενο που Κοιτάζει Υψηλά το Amazon και το Shein

Temu: Ανακαλύπτοντας Έναν Κόσμο Καταναλωτικών Απολαύσεων με Απίστευτα Χαμηλές
Continue Reading

GAMING

Ανακοίνωση των δημιουργών του League of Legends για νέα Champion quests για την Σεζόν 2024

League of Legends oι δημιουργοί του ανακοίνωσαν ότι θα εισάγουν νέα Champion quest μέσα στη Σεζόν 2024, προσφέροντας μπόνους στον νικητή.

Το δημοφιλές MOBA της Riot,, δεν είναι γνωστό για τον μαζικό και εκτεταμένο πλούτο της ιστορίας του. Ωστόσο, με την εισαγωγή παιχνιδιών όπως το Legends of Runeterra και η τηλεοπτική σειρά Arcane, οι δημιουργοί άρχισαν να αναπτύσσουν τις σχέσεις μεταξύ των χαρακτήρων με πιο εσωτερικό τρόπο.

league of legends

Οι πρωταθλητές στο League of Legends συνήθως σχετίζονται μεταξύ τους, είτε ως αδέλφια, ανταγωνιστές, εχθροί ή ακόμα και εραστές. Ωστόσο, αυτές οι σχέσεις συχνά παραβλέπονται στο παιχνίδι, όπου οι περισσότερες πληροφορίες έρχονται μέσα από τις περιστασιακές γραμμές φωνής μεταξύ των πρωταθλητών.

Η έλλειψη αυτής της ιστορίας μέσα στο παιχνίδι ενδέχεται να αλλάξει στο μέλλον, με τη Riot να ανακοινώνει μερικές μεγάλες αλλαγές για τη Σεζόν 2024 που σίγουρα θα ικανοποιήσουν τους οπαδούς που επιθυμούν περισσότερη ιστορία. Οι δημιουργοί σχεδιάζουν να εισάγουν περισσότερες αποστολές πρωταθλητών στο  κατά τη Σεζόν 2024.

Οι αποστολές των champion είναι γεγονότα μέσα στο παιχνίδι που αναδεικνύουν τη σχέση μεταξύ δύο χαρακτήρων από αντίπαλες ομάδες. Μόλις πληρωθούν ορισμένα κριτήρια, και οι δύο ομάδες λαμβάνουν μια αποστολή για να βοηθήσουν τον σύμμαχό τους να καταργήσει τον επισημασμένο εχθρό, με τον νικητή να λαμβάνει ένα μικρό μπόνους.

Αυτές οι αποστολές έχουν υπάρξει στοκαι στο παρελθόν, με παραδείγματα όπως οι Kha’Zix και Rengar, οι Thresh και Senna, και οι Ashe, Lissandra και Sejuani, για να αναφέρουμε μερικούς.

Παρά το γεγονός ότι δεν μας έχουν ανακοινωθεί ποιοι πρωταθλητές θα λάβουν αποστολή κατά τη Σεζόν 2024, οι δημιουργοί έδωσαν ένα teaser πως ο Renekton και ο Nasus θα έχουν μια νέα αλληλεπίδραση στην επόμενη σεζόν.

Αυτές είναι μερικές από τις αλλαγές που σχεδιάζει η Riot για την επερχόμενη σεζόν, και ενώ δεν γνωρίζουμε ποιοι ακριβώς πρωταθλητές θα έχουν αυτές τις νέες αλληλεπιδράσεις, θα το μάθουμε μόλις η πλήρης σεζόν κυκλοφορήσει κάπου τον Ιανουάριο του 2024.

Χιλιάδες θεατές παρακολούθησαν τους τελικούς του παγκόσμιου πρωταθλήματος

Χιλιάδες θεατές παρακολούθησαν τους τελικούς του παγκόσμιου πρωταθλήματοςστη Νότια Κορέα Από τον Κωνσταντίνο Παγωνούδη

SEOUL, 19 Νοεμβρίου (Reuters) – Χιλιάδες fans του video game παρακολούθησαν με ενθουσιασμό σε ένα στάδιο με λέιζερ στη Σεούλ την Κυριακή, καθώς η νότιοκορεάτικη ομάδα T1 νίκησε την κινεζική Weibo Gaming στους τελικούς του ετήσιου πρωταθλήματος του παιχνιδιού μάχης πολλαπλών παικτών

Τα εισιτήρια για το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα  που πραγματοποιήθηκε στο Gocheok Sky Dome, ένας χώρος με 16.000 θέσεις στο νοτιοδυτικό μέρος της νοτιοκορεάτικης πρωτεύουσας, εξαντλήθηκαν σε λίγα λεπτά, δήλωσε η Riot Games Inc., ο κατασκευαστής του παιχνιδιού.

Ο νοτιοκορεάτης gaming superstar Lee Sang-hyeok – γνωστός με το όνομα ‘Faker’ στο gaming – είπε ότι διατήρησε την ψυχραιμία του για να οδηγήσει την ομάδα του στην πρώτη τους νίκη μετά από επτά χρόνια.

Continue Reading

GAMING

Χιλιάδες θεατές παρακολούθησαν τους τελικούς του παγκόσμιου πρωταθλήματος

League of Legends “Χιλιάδες θεατές παρακολούθησαν τους τελικούς του παγκόσμιου πρωταθλήματοςστη Νότια Κορέα Από τον Κωνσταντίνο Παγωνούδη

SEOUL, 19 Νοεμβρίου (Reuters) – Χιλιάδες fans του video game παρακολούθησαν με ενθουσιασμό σε ένα στάδιο με λέιζερ στη Σεούλ την Κυριακή, καθώς η νότιοκορεάτικη ομάδα T1 νίκησε την κινεζική Weibo Gaming στους τελικούς του ετήσιου πρωταθλήματος του παιχνιδιού μάχης πολλαπλών παικτών

league of legends

Τα εισιτήρια για το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα  που πραγματοποιήθηκε στο Gocheok Sky Dome, ένας χώρος με 16.000 θέσεις στο νοτιοδυτικό μέρος της νοτιοκορεάτικης πρωτεύουσας, εξαντλήθηκαν σε λίγα λεπτά, δήλωσε η Riot Games Inc., ο κατασκευαστής του παιχνιδιού.

Ο νοτιοκορεάτης gaming superstar Lee Sang-hyeok – γνωστός με το όνομα ‘Faker’ στο gaming – είπε ότι διατήρησε την ψυχραιμία του για να οδηγήσει την ομάδα του στην πρώτη τους νίκη μετά από επτά χρόνια.

“Ο προσωπικός μου στόχος για αυτά τα Worlds ήταν να διατηρήσω (την) ψυχραιμία μου και το mindset μου ώστε ακόμα κι αν πάω 0-3 στους τελικούς, να μπορώ να χαμογελάσω”, είπε.

Επίσης, είπε ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται με την ομάδα του σύμφωνα με το συμβόλαιό του, όταν του ζητήθηκε για σχέδια για συνταξιοδότηση.

“Ήταν αρκετά άτυχο που δεν είχαμε πραγματικά πολλές ευκαιρίες να κάνουμε scrim εναντίον,” δήλωσε ο προπονητής Yang ″Daeny″ Dae-in της Weibo Gaming, αναφερόμενος στην έλλειψη προπόνησης της ομάδας του, επίσης γνωστή ως scrimmage στα eSports.

Χιλιάδες fans αντιμετώπισαν το κρύο και συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Gwanghwamun στο κέντρο της Σεούλ για να παρακολουθήσουν τον αγώνα σε μια μεγάλη οθόνη και να ενθαρρύνουν την αγαπημένη τους ομάδα.

Πάνω από ένα εκατομμύριο άτομα παρακολούθησαν ταυτόχρονα ένα live stream των τελικών μόνο στο YouTube.

Η Νότια Κορέα και η Κίνα ανήκουν στις μεγαλύτερες αγορές PC gaming στον κόσμο.

Ο ‘Faker’ απολαμβάνει το καθεστώς του celebrity στο σπίτι του, παρόμοιο με τους επαγγελματίες ποδοσφαιριστές σε άλλες χώρες, υπογράφοντας πολλαπλές διαφημιστικές συμφωνίες που κυμαίνονται από ένα gaming PC, ένα καρέκλα μασάζ μέχρι παγωτό, σηματοδοτώντας τη μακροχρόνια δημοτικότητα των eSports στη χώρα.

ένα κλασικό eSports παιχνίδι, έκανε το ντεμπούτο του στους Ασιατικούς Αγώνες στο Hangzhou της Κίνας νωρίτερα φέτος, δίπλα σε άλλους τίτλους όπως το DOTA 2, παρά το ότι κυκλοφόρησε πριν από πάνω από δεκαετία.

Ο ‘Faker’ πρόσθεσε ότι ήταν ευγνώμων για την εμπειρία στους Ασιατικούς Αγώνες όπου η ομάδα του κέρδισε το χρυσό μετάλλιο, αν και ήταν μόνο αναπληρωματικός για τον τελικό λόγω ασθένειας.

Η Naz Aletaha, Παγκόσμια Επικεφαλής τον Esports, δήλωσε ότι ήταν ένα ορόσημο για το παιχνίδι να είναι ένα γεγονός με μετάλλιο στους Ασιατικούς Αγώνες.

“Καθώς ο αθλητισμός μας συνεχίζει να αναπτύσσεται, θα θέλαμε να εξερευνήσουμε ευκαιρίες όπου  μπορεί να συμμετέχει σε παγκοσμίως επιδραστικά γεγονότα,” είπε η Aletaha στο Reuters μέσω email.”

Άρθρογραφος: Κωνσταντίνος Παγωνούδης
RATE.GR ©

Δείτε επίσης :

Η T1 κατέκτησε για τέταρτη φορά τον τίτλο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα

Temu: Το Φαινόμενο που Κοιτάζει Υψηλά το Amazon και το Shein

Temu: Ανακαλύπτοντας Έναν Κόσμο Καταναλωτικών Απολαύσεων με Απίστευτα Χαμηλές
Continue Reading

Κορυφαια Νεα