GAMING

PCP | ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ BRAND ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΝΑ «ΕΘΙΣΤΕΙ» ΣΤΑ… ΦΑΝΤΑΧΤΕΡΑ ΚΟΛΑΝ ΤΟΥ!

Ρούχα: την Ελλάδα του σήμερα, αυτή της κρίσης και της περικοπής από τη μια και του υπέρ (νέο)πλουτισμού από την άλλη, της ανεργίας και της αδικίας, κάθε άλλο παρά η επιχειρηματικότητα μπορεί να ανθίσει.

Θα πουν οι πολλοί.

Πέρα όμως από την όποια οικονομική και κοινωνικοπολιτική κατάσταση της χώρας (που ναι, δεν είναι η καλύτερη), αυτή εξακολουθεί να προάγει έργο. Επιχειρηματικό έργο που δίνει ελπίδα για ένα καλύτερο εγχώριο οικονομικό αύριο.

Και σε ένα χώρο που ίσως πολλοί αμφισβητούν. Μόδα! 

Νέοι με εκκεντρικές (ή και όχι) ιδέες, γεμάτες χρώμα, σχέδιο και ό,τι ο νους μπορεί να φανταστεί, φροντίζουν να κάνουν την παρουσία τους αισθητή, τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδος.

Στην κατηγορία αυτών των τολμηρών και εξαιρετικά ταλαντούχων και δημιουργικών παιδιών, από τις πρώτες θέσεις κατέχουν δύο αδέρφια, οι Πέλλα – Χριστίνα και ο Πέτρος Παπαχρηστος και η εταιρία τους, PCP Clothing. Ναι για τα πολύχρωμα κολάν που κάνουν θραύση εντός και εκτός θα μας πουν. Για την ολόδική τους εταιρία, την προσπάθεια και την πολυπόθητη διεθνή επιτυχία.

Από τη συμπρωτεύουσα Θεσσαλονίκη με χρώμα και total 80s διάθεση, στην ντουλάπα … εεε… οθόνη σας! 

Πάμε λοιπόν!

ΠΑΤΑ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

1. PCP. Επιλέξατε το όνομα της εταιρίας να ταυτίζεται με τα ονόματα σας. Έχετε ταυτίσει και τους εαυτούς σας με αυτήν και το έργο σας;

Θεωρούμε πως όταν κάποιος παίρνει την απόφαση να ταυτίσει την εταιρεία με το όνομα του, αυτόματα ταυτίζει τον εαυτό και το έργο του. Για εμάς, η PCP είναι όλα μας τα θέλω, είναι το προσωπικό μας στυλ, η προσωπική μας αύρα. Είναι αυτό που όσο και αν ψάχναμε στην ελληνική αγορά, δεν μπορούσαμε να βρούμε κάτι ανάλογο να μας αντιπροσωπεύει.

2. Η Ελλάδα του σήμερα, μόνο δεν ευνοεί κάποιο νέο επιχειρηματικό ξεκίνημα. Υπήρξαν κάποιοι δισταγμοί πριν γίνει η αρχή;

Το να ξεκινήσεις ένα προσωπικό σου εγχείρημα σε μια περίοδο που οικονομικά και κοινωνικά είναι σε ύφεση, από το μοναδικό πράγμα που δεν χαρακτηρίζεται είναι η ευκολία. Εμπόδια υπήρχαν στην αρχή, δισταγμοί όμως όχι. Αυτό οφείλεται τόσο στο εμπορικό background της οικογενείας, καθώς εδώ και 3 γενιές ειδικευόμαστε στο αντρικό πανωφόρι και overcoat, όσο και στο γεγονός ότι ήμασταν πολύ σίγουροι για τα προϊόντα μας. Ήταν κάτι που έλειπε από την αγορά, οπότε εντοπίσαμε και «εκμεταλλευτήκαμε» αυτό το κενό, ενώ ταυτόχρονα το πλαισιώσαμε και το ενισχύσαμε από άποψη παραγωγής, packaging, marketing, service με τις καλύτερες προδιαγραφές ανά τον κόσμο.

3. Τι ήταν αυτό που σας ενέπνευσε για να ξεκινήσετε;

Η όλη ιδέα ξεκίνησε από ένα διαφημιστικό που έκανε η Πέλλα με την τότε δουλειά της ούσα βοηθός του στυλίστα Παπαθωμά για την Ηellas online. Το σκηνικό διαδραματιζόταν στα 80s και για δύο εβδομάδες έψαχνε τα πάντα που είχαν να κάνουν με αυτή την εποχή με αποτέλεσμα να τη συνεπάρει. Έφτιαξε τα κολάν για το διαφημιστικό και μετά άρχισε να τα φοράει έξω και όλοι τη ρωτούσαν από πού τα πήρε. Η ιδέα είναι every day use ρούχα, τα οποία θα μπορούν να φορεθούν καθ΄όλη τη διάρκεια της ημέρας και σε κάθε περίπτωση, από τη δουλειά και το γυμναστήριο μέχρι και το βράδυ για ποτό.

4. Η σειρά σας είναι μια παλέτα χρωμάτων. Περίπλοκα σχέδια και σχήματα τη σηματοδοτούν. Θέλετε να περάσετε κάποιο μήνυμα μέσα από τα ρούχα σας;

Αυτό που θέλουμε είναι να ωθήσουμε τις γυναίκες στο να φοράνε πιο έντονα χρώματα, να αγαπήσουν τα patterns και να γίνουν πιο δημιουργικές και ευφάνταστες στο everyday wear.

5. Η μόδα ανακυκλώνεται. Ποια τάση ακολουθείτε και τι θεωρείτε πως ξεχωρίζει τα ρούχα σας;

Το μότο μας είναι “We are the cool kids of the 80s and this is our party era”. Τα 80s για εμάς είναι τρόπος ζωής. Αγαπάμε και λατρεύουμε οτιδήποτε έχει σχέση με το χρώμα, το γκλίτερ, τη ζωντάνια. Φέτος όμως για πρώτη φορά σε μια προσπάθεια να εξελιχθούμε ακόμα περισσότερο, δημιουργούμε την πρώτη ολοκληρωμένη συλλογή με ρούχα, την PCP “The Black Label series”. Μια συλλογή που είναι εμπνευσμένη από την Ινδία, τη γιόγκα, το διαλογισμό και που χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πιο limited, exclusive περιλαμβάνει items φτιαγμένα στον αργαλειό, οικολογικές γούνες και luxury fabrics, ενώ υπάρχει και το πιο casual με παντελόνες, φορέματα, ολόσωμες playful φόρμες που μπορούν να ενταχθούν εύκολα στο καθημερινό στυλ. Για ακόμη μια φορά, η ποιότητα έρχεται πρώτη, αφού για τις ανάγκες της συλλογής συνεργαστήκαμε με εργοστάσιο που δουλεύει μεγάλους οίκους του εξωτερικού.

6. Ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη. Τα ρούχα σας είναι πλέον ευρέως διαδεδομένα. Σε ποιες χώρες εξαπλώνεται αυτός ο «πανικός»; Τι πιστεύετε ότι οδήγησε σε αυτή την επιτυχία;

Η απαράμιλλη ποιότητα, η εφαρμογή αυτών και όλη η αγάπη που έχουν τα #pcpinia για το brand μας βοήθησε σε αυτή την επιτυχία. Ο «πανικός» αυτός με αργά και σταθερά βήματα εξαπλώνεται και στο εξωτερικό. Γερμανία, Αυστρία, Χαβάη, Μοντενέγκρο, Βαλκάνια, Τουρκία και Κύπρος είναι κάποιες από τις χώρες, ενώ βρισκόμαστε και σε συζητήσεις με Ντουμπάι και Αίγυπτο.

7. Μόδα, στυλ ή PCPνια επηρεασμένα από το σύνολο;

Όλα αυτά μαζί συνθέτουν ένα μοναδικό κράμα.

8. Στην κρίση, η μόδα είναι λύση; Θεωρείται πως έχει επηρεαστεί ο χώρος;

Κανένας κλάδος δεν έχει μείνει ανεπηρέαστος, πόσο μάλλον αυτός της μόδας, αφού από μέρος του πληθυσμού θεωρείται είδος πολυτελείας. Εμείς βλέπουμε πως μέσα από την κρίση έχουν δημιουργηθεί και αναδειχθεί πολλά αξιόλογα ελληνικά brands, κάτι που σημαίνει πως υπήρχε ανάγκη για κάτι ελληνικό. Ο κόσμος θέλει να στηρίξει την εγχώρια αγορά για αυτό και υπάρχει στροφή στην ελληνική μόδα. Σαν PCP επιλέγουμε και εμείς να στηρίξουμε την οικονομία και τις ελληνικές οικογένειες. Όλη μας η παραγωγή λαμβάνει χώρα στην Ελλάδα και συμβάλλουμε στις χρηματοοικονομικές ροές.

9. Μαζί με τη ζήτηση των προϊόντων σας, αυξάνονται συγχρόνως και οι απαιτήσεις του κοινού από εσάς. Πιστεύετε ότι (και με όσα σας προσφέρει η ελληνική κοινωνία) θα μπορέσετε να ανταπεξέλθετε;

Όπως προαναφέραμε υπάρχει μια ισχυρή εμπορική βάση πίσω από την PCP, η οποία μας έχει διδάξει να είμαστε στη δουλειά μας επαγγελματίες, γρήγοροι, ευέλικτοι και τίμιοι. Αυτά τα χαρακτηριστικά σε συνδυασμό με την ακόρεστη όρεξη μας για νέα πράγματα και δημιουργίες, πιστεύουμε ότι θα ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις του κοινού μας.

10. Είσαστε ξεκάθαρα μέσα στην ελληνική αγορά. Ποια είναι τα κριτήρια των καταναλωτών πλέον;

Ποιότητα σε προσιτή τιμή. Αυτό το πρωταρχικό κριτήριο την καταναλωτών.

11. Τα σχέδια σας για το μέλλον;

Να εξελίξουμε ακόμα περισσότερο το επίπεδο των προϊόντων που εμπορευόμαστε, αλλά και να «μπλεχτούμε» με άλλα, απάτητα μονοπάτια προκειμένου να ανακαλύψουμε αν υπάρχουν και ποια είναι τα όρια της φαντασίας μας.

Σας ευχαριστώ!

ΠΑΤΑ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

www.pcpclothing.com

Δείτε επίσης :

Η μόνη θεραπεία για κιρσούς που θα σας κάνει να ξεχάσετε αυτό το πρόβλημα

Φτιάξαμε το Photobook των διακοπών μας στη myikona

Έγχρωμοι φακοί επαφής από το Alensa.gr

Κορυφαια Νεα

Exit mobile version