Business
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΗΣ TEMU ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ E-COMMERCE: ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Temu Οι πολυάσχολοι καταστηματάρχες του e-commerce στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν το δύσκολο ερώτημα
Μπορούμε πραγματικά να κατακτήσουμε θέσεις σε έναν κολασμένο και ανταγωνιστικό αγοραστικό χώρο, ξεκινώντας από το μηδέν;”. Η περίπτωση της Temu, του κινεζικού e-commerce που μέσα σε λίγους μήνες κατέκτησε θέση στα δέκα κορυφαία sites στην Ιταλία, αποτελεί ενδιαφέρον μάθημα.
Το Temu, γνωστό για τις χαμηλές τιμές του, τα εκλεπτυσμένα αλγόριθμά του και τη δημιουργία μιας εμπειρίας αγορών που μοιάζει με παιχνίδι, έκανε την είσοδό του στην Ιταλία τον Απρίλιο και Μάιο του τρέχοντος έτους. Σε μόλις 4 μήνες, κατέκτησε την έβδομη θέση στην κατάταξη των πιο επισκεφθέντων sites, αμέσως μετά την Leroy Merlin και πριν από τα Apple, Ikea και Ryanair (πηγή: κατάταξη eCommerce Casaleggio Associati).
Τι κρύβεται πίσω από την επιτυχία της Temu και πώς κατάφερε να ανέβει τόσο γρήγορα στην κορυφή;
Η Temu ανήκει στην κινεζική εταιρεία Pdd Holdings, γνωστή για την κατοχή του e-commerce κολοσσού Pinduoduo, που το 2022 είχε κέρδη άνω των 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Επομένως, διαθέτει οικονομική ισχύ πρώτης τάξεως. Κατέφθασε στις ΗΠΑ το Σεπτέμβριο του 2022, κατακτώντας αμέσως τις πρώτες θέσεις μεταξύ των πιο δημοφιλών sites, ενώ στις κύριες ευρωπαϊκές χώρες το άνοιξη του 2023.
Τι πωλεί; Σχεδόν τα πάντα, με έναν τεράστιο κατάλογο προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων και προϊόντων bricolage. Τα προϊόντα του είναι κατηγοριοποιημένα σε διάφορες κατηγορίες με όνοματα που μπορεί να φανούν κάπως αδέξια. Όμως, η δύναμη της Temu δεν είναι η κατηγοριοποίηση, αλλά η ανακάλυψη. Η αγορά γίνεται με παροχή επιλογών προϊόντων στον καταναλωτή, βασισμένη σε έναν εκλεπτυσμένο αλγόριθμο που αναλύει τη συμπεριφορά του χρήστη εντός της ιστοσελίδας. Η στρατηγική τους περιλαμβάνει έντονη προώθηση με έκπτωση και κουπόνια για όσους καλούν τους φίλους τους, μετατρέποντας τις αγορές σε είδος βιντεοπαιχνιδιού. Φυσικά, η προώθηση σε όλα τα κοινωνικά και ψηφιακά μέσα ήταν και παραμένει ευρεία.
Πώς καταφέρνει να πουλάει σε τόσο χαμηλές τιμές; Φυσικά, η ποιότητα είναι χαμηλή, αλλά δεν είναι η μόνη αιτία. Η Temu αντλεί άμεσα από τα αποθέματα των κινεζικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων χωρίς ενδιάμεσους, πράγμα που, προκαλεί προβλήματα με τη συμμόρφωση και τους χρόνους αποστολής, αλλά επιτρέπει την προσφορά αδιανόητων τιμών σε μια αλυσίδα εισαγωγής που συνήθως χαρακτηρίζει τα εισαγόμενα προϊόντα.
RATE.GR ©
Δείτε επίσης :