Tech

“Η ‘πίκρα’ πίσω από τον ‘κολοσσό’ Temu: Πουλάει 8 πινέλα μακιγιάζ με λιγότερο από 1 Ευρώ

Ο “πόνος” μετά τον τίτλο “κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου” της Temu: Πωλεί πινέλα μακιγιάζ 8 τεμαχίων με λιγότερο από 1 δολάριο και δωρεάν αποστολή παγκοσμίως, με χαμένα κέρδη

Πολλοί μικροπωλητές στην Κίνα αντιμετωπίζουν έντονη πίεση για μείωση των τιμών τους.

Οκτώ είδη πινέλων μακιγιάζ με λιγότερο από 1 Ευρώ, με δωρεάν διεθνή αποστολή.

Όλα αυτά ακούγονται απίθανα, αλλά βρίσκονται στην Temu. Στην κατηγορία των προσφορών, όλα προσφέρονται σε εντυπωσιακά χαμηλές τιμές, όπως για παράδειγμα 50 λαστιχάκια μαλλιών με κόστος 1,17 δολάρια, 10 ζευγάρια κάλτσες με 3,87 Ευρώ και 6 κραγιόν με κόστος 0,97 Ευρώ.

Πατήστε για 80% Εκπτωση!!

Η Temu, που ανήκει στον κινέζικο γίγαντα της τεχνολογίας PDD, έχει εκραγεί σε όλες τις κορυφαίες εφαρμογές καταστημάτων στις ΗΠΑ από τον περασμένο Σεπτέμβριο. Στην ιστοσελίδα της, η Temu ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιήσει το “βαθύ και ευρύ δίκτυο… που έχει δημιουργηθεί μέσα σε πολλά χρόνια από τη μητρική εταιρεία για να προσφέρει ποιοτικά προϊόντα σε προσιτές τιμές.” Για παράδειγμα, ένα γυναικείο μαγιό στη Temu κοστίζει μόλις 6,5 Ευρώ, ενώ ένα ασύρματο ακουστικό κοστίζει 8,5 δολάρια. Ακόμη και ένα σύρτι φρυδιών κοστίζει μόνο 0,9 Ευρώ.

temu

“Η Temu έχει ως στόχο να συνεχίσει τις δοκιμές στο μάρκετινγκ και να παρέχει υπηρεσίες χάρη στην πλούσια μητρική εταιρεία της. Κυκλοφόρησε την κατάλληλη στιγμή, εν μέσω συγκυριών περιορισμένων δαπανών των καταναλωτών λόγω πληθωρισμού και οικονομικής αναστάτωσης”, δήλωσε η κ. Deborah Weinswig, CEO της Coresight Research.

Σύμφωνα με τον Abe Yousef, υψηλόβαθμο αναλυτή στη Sensor Tower, το τελευταίο τρίμηνο του 2022, η εγκατάσταση της Temu ξεπέρασε ακόμη και το Amazon, το Walmart και το Target. Η ταχεία ανάπτυξη αντιβαίνει στις αβέβαιες προοπτικές που αντιμετωπίζουν άλλοι λιανοπωλητές σε ένα περιβάλλον οικονομικής αναστάτωσης. Αυτή η πλατφόρμα δεν ανταγωνίζεται μόνο τη Shein, αλλά και τους μεγάλους ομίλους των ΗΠΑ όπως το Amazon και το Target. Η ολοένα μεγαλύτερη δημοτικότητά της έχει αποδείξει τη δυνατότητά της σε μοντέλα επιχειρήσεων με προϊόντα χαμηλού κόστους που παράγονται στην Κίνα.

Ωστόσο, η πραγματικότητα πίσω από αυτό δεν είναι τόσο ρόδινη.

Μια ανάλυση του κόστους της αλυσίδας εφοδιασμού από το Wired τον Μάιο έδειξε ότι η Temu υπέστη μια μέση απώλεια 30 δολαρίων (πάνω από 700.000 VND) ανά παραγγελία προσπαθώντας να εισέλθει στην αγορά των ΗΠΑ. Σύμφωνα με την εταιρεία χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών China Merchants Securities, η Temu, που δραστηριοποιείται στην αγορά του Καναδά, της Αυστραλίας και της Νέας Ζηλανδίας, υπέστη απώλειες από 4,15 δισεκατομμύρια έως 6,73 δισεκατομμύρια RMB (από 588 εκατομμύρια έως 954 εκατομμύρια δολάρια) ετησίως (περίπου 24 δισεκατομμύρια VND). Πολλά μικρά εμπορικά σήματα αντιμετωπίζουν την πίεση της έντονης μείωσης των τιμών.

“Εργαζόμαστε δωρεάν για την Temu για να μπορέσει να προσελκύσει περισσότερους αμερικανούς πελάτες”, δήλωσε μια πωλήτρια με το όνομα Sandy.

Στις ΗΠΑ, η Temu προσφέρει σχεδόν δωρεάν αποστολή για πολλούς τύπους εμπορευμάτων. Το Wired διερεύνησε αρκετές αναλύσεις κόστους μεταφοράς, συμπεριλαμβανομένων δεδομένων από την εταιρεία έρευνας χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών Haitong International Securities Group, που έδειξαν ότι το κόστος μεταφοράς ενός μικρού πακέτου από την Guangzhou (όπου η Temu έχει αποθήκη) στις ΗΠΑ κυμαίνεται περίπου στα 14 δολάρια. Η J&T Express, ο συνεργάτης μεταφοράς της Temu, αναλαμβάνει μερικά τέλη, αλλά η εφαρμογή πρέπει ακόμα να καταβάλει 9-10 δολάρια ανά παραγγελία.

Προσθέτοντας άλλες εξόδους, όπως έκπτωση και εκπτωτικά κουπόνια, ο μέσος όρος του κόστους που χάνει η Temu

Πατήστε για 80% Εκπτωση!!

Άρθρογραφος: Κωνσταντίνος Παγωνούδης

RATE.GR ©

Δείτε επίσης :

Temu: Πώς λειτουργεί και πώς να επωφεληθείτε

Temu: Το Φαινόμενο που Κοιτάζει Υψηλά το Amazon και το Shein

Temu: Ανακαλύπτοντας Έναν Κόσμο Καταναλωτικών Απολαύσεων με Απίστευτα Χαμηλές

Κορυφαια Νεα

Exit mobile version