GAMING

Χιλιάδες θεατές παρακολούθησαν τους τελικούς του παγκόσμιου πρωταθλήματος

League of Legends “Χιλιάδες θεατές παρακολούθησαν τους τελικούς του παγκόσμιου πρωταθλήματοςστη Νότια Κορέα Από τον Κωνσταντίνο Παγωνούδη

SEOUL, 19 Νοεμβρίου (Reuters) – Χιλιάδες fans του video game παρακολούθησαν με ενθουσιασμό σε ένα στάδιο με λέιζερ στη Σεούλ την Κυριακή, καθώς η νότιοκορεάτικη ομάδα T1 νίκησε την κινεζική Weibo Gaming στους τελικούς του ετήσιου πρωταθλήματος του παιχνιδιού μάχης πολλαπλών παικτών

league of legends

Τα εισιτήρια για το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα  που πραγματοποιήθηκε στο Gocheok Sky Dome, ένας χώρος με 16.000 θέσεις στο νοτιοδυτικό μέρος της νοτιοκορεάτικης πρωτεύουσας, εξαντλήθηκαν σε λίγα λεπτά, δήλωσε η Riot Games Inc., ο κατασκευαστής του παιχνιδιού.

Ο νοτιοκορεάτης gaming superstar Lee Sang-hyeok – γνωστός με το όνομα ‘Faker’ στο gaming – είπε ότι διατήρησε την ψυχραιμία του για να οδηγήσει την ομάδα του στην πρώτη τους νίκη μετά από επτά χρόνια.

“Ο προσωπικός μου στόχος για αυτά τα Worlds ήταν να διατηρήσω (την) ψυχραιμία μου και το mindset μου ώστε ακόμα κι αν πάω 0-3 στους τελικούς, να μπορώ να χαμογελάσω”, είπε.

Επίσης, είπε ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται με την ομάδα του σύμφωνα με το συμβόλαιό του, όταν του ζητήθηκε για σχέδια για συνταξιοδότηση.

“Ήταν αρκετά άτυχο που δεν είχαμε πραγματικά πολλές ευκαιρίες να κάνουμε scrim εναντίον,” δήλωσε ο προπονητής Yang ″Daeny″ Dae-in της Weibo Gaming, αναφερόμενος στην έλλειψη προπόνησης της ομάδας του, επίσης γνωστή ως scrimmage στα eSports.

Χιλιάδες fans αντιμετώπισαν το κρύο και συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Gwanghwamun στο κέντρο της Σεούλ για να παρακολουθήσουν τον αγώνα σε μια μεγάλη οθόνη και να ενθαρρύνουν την αγαπημένη τους ομάδα.

Πάνω από ένα εκατομμύριο άτομα παρακολούθησαν ταυτόχρονα ένα live stream των τελικών μόνο στο YouTube.

Η Νότια Κορέα και η Κίνα ανήκουν στις μεγαλύτερες αγορές PC gaming στον κόσμο.

Ο ‘Faker’ απολαμβάνει το καθεστώς του celebrity στο σπίτι του, παρόμοιο με τους επαγγελματίες ποδοσφαιριστές σε άλλες χώρες, υπογράφοντας πολλαπλές διαφημιστικές συμφωνίες που κυμαίνονται από ένα gaming PC, ένα καρέκλα μασάζ μέχρι παγωτό, σηματοδοτώντας τη μακροχρόνια δημοτικότητα των eSports στη χώρα.

ένα κλασικό eSports παιχνίδι, έκανε το ντεμπούτο του στους Ασιατικούς Αγώνες στο Hangzhou της Κίνας νωρίτερα φέτος, δίπλα σε άλλους τίτλους όπως το DOTA 2, παρά το ότι κυκλοφόρησε πριν από πάνω από δεκαετία.

Ο ‘Faker’ πρόσθεσε ότι ήταν ευγνώμων για την εμπειρία στους Ασιατικούς Αγώνες όπου η ομάδα του κέρδισε το χρυσό μετάλλιο, αν και ήταν μόνο αναπληρωματικός για τον τελικό λόγω ασθένειας.

Η Naz Aletaha, Παγκόσμια Επικεφαλής τον Esports, δήλωσε ότι ήταν ένα ορόσημο για το παιχνίδι να είναι ένα γεγονός με μετάλλιο στους Ασιατικούς Αγώνες.

“Καθώς ο αθλητισμός μας συνεχίζει να αναπτύσσεται, θα θέλαμε να εξερευνήσουμε ευκαιρίες όπου  μπορεί να συμμετέχει σε παγκοσμίως επιδραστικά γεγονότα,” είπε η Aletaha στο Reuters μέσω email.”

Άρθρογραφος: Κωνσταντίνος Παγωνούδης
RATE.GR ©

Δείτε επίσης :

Η T1 κατέκτησε για τέταρτη φορά τον τίτλο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα

Temu: Το Φαινόμενο που Κοιτάζει Υψηλά το Amazon και το Shein

Temu: Ανακαλύπτοντας Έναν Κόσμο Καταναλωτικών Απολαύσεων με Απίστευτα Χαμηλές

Κορυφαια Νεα

Exit mobile version