Tech
Η ραγδαία ανάπτυξη της Gaming Βιομηχανίας | Στατιστικά & Facts
Βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών
Στατιστικά στοιχεία & γεγονότα
Ένα βιντεοπαιχνίδι είναι ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι που μπορεί να παιχτεί σε μια υπολογιστική συσκευή, όπως ένας προσωπικός υπολογιστής, μια κονσόλα παιχνιδιών ή ένα κινητό τηλέφωνο. Ανάλογα με την πλατφόρμα, τα βιντεοπαιχνίδια μπορούν να υποκατηγοριοποιηθούν σε παιχνίδια υπολογιστή και παιχνίδια κονσόλας. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, η εμφάνιση των κοινωνικών δικτύων, των smartphones και των tablets εισήγαγε νέες κατηγορίες, όπως τα κινητά και τα κοινωνικά παιχνίδια. Τα βιντεοπαιχνίδια έχουν διανύσει μεγάλη απόσταση από την εμφάνιση των πρώτων παιχνιδιών τη δεκαετία του 1970. Με την ραγδαία αύξηση της gaming βιομηχανίας τα σημερινά βιντεοπαιχνίδια προσφέρουν φωτορεαλιστικά γραφικά και προσομοιώνουν την πραγματικότητα σε βαθμό που σε πολλές περιπτώσεις είναι εκπληκτικός.
Τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια επιχείρηση δισεκατομμυρίων δολαρίων και είναι εδώ και πολλά χρόνια. Το 2020, τα έσοδα από την παγκόσμια αγορά παιχνιδιών για υπολογιστές εκτιμήθηκαν σε σχεδόν 37 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, ενώ η αγορά παιχνιδιών για κινητά τηλέφωνα απέφερε εκτιμώμενο εισόδημα άνω των 77 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ. Αυτό που είναι σημαντικό στις μέρες μας είναι ότι η πρώτη γενιά παικτών έχει πλέον μεγαλώσει και έχει στη διάθεσή της σημαντική αγοραστική δύναμη. Παρά τον υψηλό μέσο ημερήσιο χρόνο που αφιερώνουν τα παιδιά στα παιχνίδια, το χόμπι δεν μπορεί πλέον να θεωρείται αποκλειστικά παιδικό παιχνίδι. Στην πραγματικότητα, διαπιστώθηκε ότι τα βιντεοπαιχνίδια κερδίζουν δημοτικότητα και μεταξύ των γονέων σε όλο τον κόσμο, με μια αρκετά ομοιόμορφη κατανομή όσον αφορά την κατανομή των φύλων των γονέων που παίζουν βιντεοπαιχνίδια παγκοσμίως.
Μερικοί από τους σημαντικότερους παίκτες στον κλάδο των βιντεοπαιχνιδιών είναι η Tencent, η Sony και η Apple, καθεμία από τις οποίες παράγει δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα κάθε χρόνο, καθιστώντας τις μερικές από τις πιο επιτυχημένες δημόσιες εταιρείες όσον αφορά τα έσοδα από τα παιχνίδια. Το PlayStation 4 της Sony είναι το best seller μεταξύ των κονσολών τρέχουσας γενιάς και, το 2020, οι πωλήσεις του PlayStation 4 έφτασαν σε περισσότερες από 112 εκατομμύρια μονάδες.
Η αποκλειστική παγκόσμια έρευνα καταναλωτών της Statista κατέχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες των χρηστών του διαδικτύου στις ΗΠΑ (18 ετών και άνω) όσον αφορά τα βιντεοπαιχνίδια. Ενώ το 24% δεν παίζει καθόλου βιντεοπαιχνίδια, σχεδόν το 18% ξοδεύει περισσότερες από έξι ώρες την εβδομάδα παίζοντας βιντεοπαιχνίδια. Μερικά από τα αγαπημένα είδη βιντεοπαιχνιδιών το 2020 ήταν η δράση, η στρατηγική και η δράση-περιπέτεια. Το πιο δημοφιλές κατάστημα για βιντεοπαιχνίδια σε έντυπη μορφή ήταν το GameStop, ενώ το Amazon ήταν το πιο δημοφιλές κατάστημα για ψηφιακές/online αγορές βιντεοπαιχνιδιών.
Εκτιμάται ότι η παγκόσμια αγορά τυχερών παιχνιδιών θα ανέλθει σε 268,8 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως το 2025, από 178 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021. Η Βόρεια Αμερική θα παραμείνει η αγορά τυχερών παιχνιδιών με τα υψηλότερα έσοδα παγκοσμίως, παρά την ισχυρή ανάπτυξη στην περιοχή της Ασίας. Οι αγορές εντός του παιχνιδιού εκτιμάται ότι θα αντιπροσωπεύουν τα περισσότερα από 74 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ παγκοσμίως το 2025.
Δείτε επίσης :
Linkwise: Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα εισοδήματα σας με το affiliate marketing
Πόσο πληρώνει το YouTube ανά προβολή;
Πώς να βγάλω χρήματα στο Upwork
Πηγή : www.statista.com/statistics/1028613/japan-leading-mobile-games-by-sales/