Business

Ο απόλυτος οδηγός για το Drop shipping (2023)

Αυτό που κάνει το drop shipping ένα τόσο καλό επιχειρηματικό μοντέλο για πρωτοεμφανιζόμενους επιχειρηματίες. Αναθέτοντας την κατασκευή, την αποθήκευση και την αποστολή σε έναν τρίτο πωλητή, οι επιχειρηματίες είναι σε θέση να διατηρήσουν το κόστος χαμηλό και να επικεντρώσουν το χρόνο τους στην εμπορία των προϊόντων τους.

Όταν είσαι νέος επιχειρηματίας, δύο πράγματα που είναι σε έλλειψη είναι ο χρόνος και τα χρήματα. Οι νεοσύστατες επιχειρήσεις συνήθως δεν βγάζουν κέρδη αμέσως, και χωρίς τα κεφάλαια για να πληρώσουν τους υπαλλήλους, ο χρόνος είναι πολύ περιορισμένος για τους επιχειρηματίες που ξεκινούν τη δραστηριότητά τους.

Παρόλα αυτά, το μοντέλο συνεχίζει να προκαλεί σύγχυση σε πολλούς ανθρώπους. Γι’ αυτό γράψαμε αυτόν τον ολοκληρωμένο, βήμα προς βήμα οδηγό. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πώς λειτουργεί πού μπορείτε να βρείτε αξιόπιστους προμηθευτές και πώς να προωθήσετε την επιχείρησή σας με drop-shipping – συνεχίστε να διαβάζετε.

drop shipping

Τι είναι το drop-shipping;

 

Ενα επιχειρηματικό μοντέλο που επιτρέπει στους επιχειρηματίες να πωλούν προϊόντα που κατασκευάζονται, αποθηκεύονται και αποστέλλονται από τρίτους dropshippers από το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα. Συνήθως, τα προϊόντα χρεώνονται στον ιδιοκτήτη της επιχείρησης μόνο μετά από μια πώληση, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχει σχεδόν κανένας κίνδυνος υπεραποθέματος.

Eίναι μια εξαιρετική επιλογή για επιχειρηματίες που ξεκινούν για πρώτη φορά. Απελευθερώνει χρόνο που μπορεί να επικεντρωθεί εκ νέου στο μάρκετινγκ και παρέχει έναν τρόπο χαμηλού κινδύνου για τις μικρές επιχειρήσεις να δοκιμάσουν νέες ιδέες προϊόντων (και σειρές προϊόντων) χωρίς να χρειάζεται να κατέχουν και να πληρώνουν για το προϊόν εκ των προτέρων.

Πώς να ξεκινήσετε μια επιχείρηση Drop shipping;

Ακολουθήστε αυτά τα επτά βήματα για να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση:

  1. Επιλέξτε μια επιχειρηματική θέση. Προσδιορίστε ποια προϊόντα θα πουλήσετε και σε ποια αγορά θα επικεντρωθείτε.
  2. Βρείτε έναν προμηθευτή . Επιλέξτε έναν αξιόπιστο προμηθευτή που παρέχει προϊόντα στη θέση σας.
  3. Σχεδιάστε την ταυτότητα του εμπορικού σήματος. Δημιουργήστε ένα όνομα, ένα λογότυπο και μια χρωματική παλέτα που ταιριάζει στην επιχείρησή σας και στο κοινό-στόχο σας.
  4. Κατασκευάστε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Επιλέξτε έναν πάροχο φιλοξενίας και μια πλατφόρμα για να φτιάξετε την ιστοσελίδα σας – WordPress ή website builder.
  5. Καταχωρίστε την επιχείρηση. Αποφασίστε για μια νόμιμη επιχειρηματική δομή και αποκτήστε τις απαραίτητες άδειες για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
  6. Φροντίστε για τα οικονομικά. Δημιουργήστε έναν επιχειρηματικό τραπεζικό λογαριασμό και συνυπολογίστε τους φόρους και τα τέλη που πρέπει να πληρώσετε όταν αποφασίζετε για την τιμολόγηση.
  7. Προωθήστε το ηλεκτρονικό κατάστημα. Προωθήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις στον ιστότοπό σας με SEO, διαφημίσεις, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα.

 

Επιλέξτε μια επιχειρηματική θέση. Προσδιορίστε ποια προϊόντα θα πουλήσετε και σε ποια αγορά θα επικεντρωθείτε.

Με σχεδόν το 30% όλων των ηλεκτρονικών καταστημάτων να χρησιμοποιούν το dropshipping, ο ανταγωνισμός σε αυτόν τον κλάδο είναι αρκετά υψηλός. Δεδομένου ότι πολλοί ιστότοποι commerce πωλούν τα ίδια προϊόντα με διαφορετική επωνυμία, είναι ζωτικής σημασίας να ξεχωρίζετε με την επωνυμία σας.

Ένας τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι η επιλογή μιας εξειδικευμένης θέσης, η οποία γενικά σημαίνει ένα συγκεκριμένο τμήμα πελατών στο οποίο πρέπει να επικεντρωθεί μια επιχείρηση. Για παράδειγμα, το Meowingtons είναι ένα κατάστημα  που πωλεί προϊόντα που απευθύνονται σε ιδιοκτήτες γατών.

Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για την επιλογή της σωστής θέσης για μια επιτυχημένη διαδικτυακή επιχείρηση:

Ξεκινήστε με τον εαυτό σας. Σε τι ενδιαφέρεστε ή έχετε τις περισσότερες γνώσεις; Όσο περισσότερο κατανοείτε τη θέση σας, τόσο πιο εύκολο θα είναι να καταλάβετε τι λειτουργεί για το κοινό σας.
Κοιτάξτε τις τάσεις. Για να εξασφαλίσετε κερδοφορία, εξετάστε το ενδεχόμενο να πουλάτε προϊόντα με μεγάλη ζήτηση – ανεξάρτητα από την εποχή. Ελέγξτε τη λίστα με τα προϊόντα που βρίσκονται σε τάση για έμπνευση. Εργαλεία όπως το Google Trends και το Trendhunter είναι επίσης εξαιρετικά για τον εντοπισμό τους.
Ελέγξτε τα προϊόντα με τις καλύτερες πωλήσεις στο Amazon. Για να βεβαιωθείτε ότι μια εξειδικευμένη θέση έχει σταθερές ή αυξανόμενες πωλήσεις, είναι χρήσιμο να εξετάσετε το ιστορικό των πωλήσεών της στο Amazon, το οποίο είναι η μεγαλύτερη διαδικτυακή αγορά. Τα εργαλεία του AMZScout μπορούν να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε προϊόντα με τάση που είναι κατάλληλα για μεταπώληση.
Αφού καταγράψετε αρκετές πιθανές θέσεις, διεξάγετε έρευνα αγοράς για να αξιολογήσετε τον κλάδο.

Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να ανακαλύψετε τις προβλέψεις, τις ευκαιρίες και τις απειλές που μπορεί να σας επηρεάσουν μακροπρόθεσμα. Η εκτίμηση των εσόδων και η οικοδόμηση στρατηγικών μάρκετινγκ πριν από την έναρξη της επιχείρησης θα είναι ευκολότερη.

Μέγεθος της βιομηχανίας και της αγοράς. Συλλέξτε πληροφορίες σχετικά με το μέγεθος, τις τάσεις και τον ρυθμό ανάπτυξης της εξειδικευμένης αγοράς. Τα στοιχεία αυτά δείχνουν αν υπάρχουν αρκετοί πελάτες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα που θέλετε να πουλήσετε. Εργαλεία όπως το Semrush μπορούν να σας βοηθήσουν σε αυτή τη διαδικασία.
Κοινό-στόχος. Εξετάστε τα δημογραφικά στοιχεία της εξειδικευμένης αγοράς, όπως το ηλικιακό εύρος, το φύλο, το επίπεδο εισοδήματος, τα χόμπι και το επάγγελμα. Αυτές οι πληροφορίες θα σας βοηθήσουν στο επόμενο βήμα – το branding.
Αγοραστική συμπεριφορά των πελατών. Η κατανόηση του τι ωθεί τους αγοραστές να αγοράσουν και πόσο συχνά το κάνουν βοηθά στον καθορισμό της στρατηγικής μάρκετινγκ και τιμολόγησης.
Κύριοι ανταγωνιστές. Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το Similarweb για να βρείτε μάρκες που κυριαρχούν στον κλάδο. Αναλύστε τα δυνατά και αδύνατα σημεία τους και εντοπίστε τα κενά της αγοράς που μπορεί να καλύψει η επιχείρησή σας.
Μόλις επιλέξετε μια θέση και μια σειρά προϊόντων προς πώληση, προχωρήστε στο επόμενο βήμα.

Βρείτε έναν προμηθευτή drop-shipping. 

Οι προμηθευτές με τους οποίους συνεργάζεστε μπορούν να καθορίσουν την επιτυχία της επιχείρησής σας . Εκτός από την παροχή των προϊόντων, είναι επίσης υπεύθυνοι για την παράδοσή τους στους πελάτες.

Ο απλούστερος τρόπος για να βρείτε προμηθευτές είναι μέσω πλατφορμών  όπως οι Doba, SaleHoo, AliDropship και Wholesale2B. Ορισμένες εταιρείες όπως η Printful και η Printify μπορούν επίσης να δημιουργήσουν προσαρμοσμένα, εκτυπωμένα κατά παραγγελία αντικείμενα για τους πελάτες.

Κατά την αναζήτηση προμηθευτών, λάβετε υπόψη σας τα εξής:

Νομιμότητα και φήμη. Ελέγξτε το πελατολόγιο του προμηθευτή και ζητήστε την άδεια λειτουργίας της επιχείρησής του για να αποφύγετε τους απατεώνες. Αναζητήστε κριτικές για να ελέγξετε την ποιότητα των υπηρεσιών της εταιρείας.
Ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας. Ελέγξτε αν ο προμηθευτής έχει ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας για να πληρώσετε προκαταβολικά. Γενικά, όσο περισσότερα είδη αγοράζετε, τόσο φθηνότερο είναι το κόστος.
Πρόσθετες χρεώσεις. Εκτός από τη χονδρική τιμή, ενδέχεται να ισχύουν και άλλα έξοδα, όπως μηνιαία συνδρομή, συσκευασία, επιστροφή χρημάτων και τέλη πλατφόρμας. Συνυπολογίστε όλα αυτά όταν αποφασίζετε για τα περιθώρια κέρδους. Ένα καλό σημείο αναφοράς είναι το 20-40% ή και παραπάνω μετά τον υπολογισμό όλων αυτών των εξόδων.
Εξυπηρέτηση πελατών. Ελέγξτε ποια κανάλια υποστήριξης πελατών προσφέρει ο προμηθευτής. Βεβαιωθείτε ότι ανταποκρίνονται γρήγορα και ότι μπορούν να σας βοηθήσουν σε τυχόν προβλήματα σε περίπτωση παραπόνων των αγοραστών.
Ποιότητα προϊόντων. Κάντε μια δειγματοληπτική παραγγελία και ελέγξτε το προϊόν για να δείτε αν είναι καλής ποιότητας και η συσκευασία είναι ασφαλής. Είναι επίσης καλή ιδέα να συγκρίνετε παρόμοια προϊόντα από διαφορετικούς προμηθευτές.

Διαδικασία εκτέλεσης παραγγελιών. Σημειώστε το χρόνο που χρειάζεται ο προμηθευτής για να επεξεργαστεί και να παραδώσει την παραγγελία. Επιπλέον, επιλέξτε έναν προμηθευτή που μπορεί να χειριστεί καλά τις επιστροφές.
Δημιουργός ιστοτόπων ή ενσωμάτωση CMS. Ορισμένες πλατφόρμες, όπως η AliDropship, προσφέρουν μια επέκταση για τον ιστότοπό σας ώστε να εισάγετε προϊόντα από εκεί με λίγα κλικ.
Πριν από τη δημιουργία μιας σχέσης εργασίας με έναν προμηθευτή, είναι καλό να προετοιμάσετε ένα συμβόλαιο συμφωνίας commerce. Αυτό το έγγραφο περιγράφει τις επιχειρηματικές σας συμφωνίες μαζί τους, όπως η χονδρική τιμή των προϊόντων, τα πρότυπα παράδοσης, τα κατεστραμμένα αντικείμενα κ.ο.κ.

Σχεδιάστε την ταυτότητα του εμπορικού σήματος.

 

Εκτός από την επιλογή μιας εξειδικευμένης θέσης, το ισχυρό branding μπορεί να διαφοροποιήσει την επιχείρησή σας από τον ανταγωνισμό. Όσο πιο μοναδική είναι η επωνυμία, τόσο πιο πιθανό είναι το κοινό-στόχος σας να θυμάται και να αγοράζει από εσάς.

Ο οδηγός μας για το πώς να δημιουργήσετε ένα εμπορικό σήμα μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε. Για μια Online επιχείρηση εδώ είναι τα πιο σημαντικά βήματα:

Καθορίστε την τοποθέτηση του εμπορικού σας σήματος. Αποφασίστε ποια είναι η βασική αξία ή το βασικό χαρακτηριστικό που μπορούν να πάρουν οι πελάτες σας από εσάς και όχι από άλλες παρόμοιες μάρκες. Τονίστε αυτό το στοιχείο σε όλες τις προσπάθειες μάρκετινγκ και branding που καταβάλλετε.
Επινοήστε ένα αξιομνημόνευτο όνομα επιχείρησης. Οι χρήστες είναι πιο πιθανό να ανακαλέσουν στη μνήμη τους ονόματα που προφέρονται και πληκτρολογούνται εύκολα. Αν χρειάζεστε βοήθεια, χρησιμοποιήστε το εργαλείο μας AI που μπορεί να δημιουργήσει αμέτρητες ιδέες για ονόματα επιχειρήσεων προς εξέταση.
Για την οπτική ταυτότητα της επωνυμίας σας, επιλέξτε μια αισθητικά ευχάριστη χρωματική παλέτα. Επιλέξτε χρώματα που αλληλοσυμπληρώνονται, αντιπροσωπεύουν την επιχείρηση και απευθύνονται στο κοινό-στόχο. Πάρτε έμπνευση από τον οδηγό χρωμάτων για τον ιστότοπό μας.
Επιλέξτε γραμματοσειρές που είναι μοναδικές και ευανάγνωστες. Για το λογότυπο, χρησιμοποιήστε μια ξεχωριστή γραμματοσειρά που να αποδίδει την ταυτότητα της μάρκας σας. Παράλληλα, επιλέξτε μια πιο οικεία και ευανάγνωστη γραμματοσειρά για το περιεχόμενο του διαδικτύου, τα οπτικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κ.ο.κ.
Σχεδιάστε ένα λογότυπο που φαίνεται απλό αλλά τραβάει την προσοχή. Οι άνθρωποι θα πρέπει να μπορούν εύκολα να καταλάβουν τι πουλάει και τι αντιπροσωπεύει η επιχείρησή σας κοιτάζοντάς το. Εξοικονομήστε χρόνο για τη δημιουργία λογότυπων με τον κατασκευαστή λογότυπων AI της Hostinger.

Κατασκευάστε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Αποφασίσατε τι θα πουλήσετε, εξασφαλίσατε έναν προμηθευτή και αναπτύξατε μια στρατηγική branding. Τώρα ήρθε η ώρα να καταλάβετε πώς να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο για την επιχείρησή σας.

Ενώ η λειτουργία ενός καταστήματος e-shop με άλλες πλατφόρμες διαδικτυακών πωλήσεων είναι δυνατή, η ύπαρξη του δικού σας ιστότοπου παρουσιάζει πολλά πλεονεκτήματα.

Πρώτον, προσφέρει πλήρη εξουσία πάνω στην επωνυμία και την επιχείρησή σας, από την προσαρμογή του θέματος μέχρι την επιλογή των πυλών πληρωμής. Και σε αντίθεση με μια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, δεν θα πληρώνετε τέλη πλατφόρμας – οπότε μπορείτε να έχετε υψηλότερα περιθώρια κέρδους.

Για να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο, πρέπει να αποκτήσετε ένα όνομα τομέα. Οι περισσότερες εταιρείες θα κατοχυρώσουν το όνομα της επιχείρησής τους με κατάληξη .com, καθώς οι περισσότεροι χρήστες είναι εξοικειωμένοι με αυτή την κατάληξη. Στη Hostinger, το .com κοστίζει $9,99/μήνα, αλλά μπορείτε να αποκτήσετε δωρεάν domain με ένα πακέτο Premium ή παραπάνω.

Εάν το domain .com που επιθυμείτε δεν είναι διαθέσιμο, είναι διαθέσιμες άλλες επιλογές όπως .store και .shop – οι οποίες είναι πιο προσιτές και εξαιρετικές για μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου. Και τα δύο κοστίζουν 0,99 δολάρια/έτος.

Ελέγξτε τη διαθεσιμότητα του domain σας

Στη συνέχεια, επιλέξτε μια πλατφόρμα για την κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος. Για τους χρήστες με ελάχιστη ή καθόλου εμπειρία στον προγραμματισμό, οι επιλογές καταλήγουν σε έναν κατασκευαστή ιστότοπων ή σε ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS).

Καταχωρίστε την επιχείρηση

Η καλύτερη πρακτική είναι να διαχωρίζετε τα προσωπικά και τα επαγγελματικά σας οικονομικά από την αρχή. Με αυτόν τον τρόπο, η καταγραφή των εξόδων και των εσόδων που σχετίζονται με την ηλεκτρονική επιχείρησή σας θα είναι πολύ πιο εύκολη. Κάτι τέτοιο είναι επίσης καλύτερο για τις νομικές διαδικασίες.

Το τι πρέπει να ρυθμίσετε θα διαφέρει ανάλογα με τη χώρα και την περιοχή, γι’ αυτό σας συνιστούμε να συμβουλευτείτε έναν τοπικό οικονομικό σύμβουλο για να διασφαλίσετε ότι καλύπτονται όλα. Σε γενικές γραμμές, είναι καλό να έχετε έτοιμα τα εξής για μια επιχείρηση e-commerce:

Επαγγελματικός τραπεζικός λογαριασμός με το εμπορικό σας σήμα . Χρησιμοποιήστε τον μόνο για επιχειρηματικές συναλλαγές, όπως λήψη πληρωμών από πελάτες και πληρωμή προμηθευτών.
Πιστοποιητικό μεταπώλησης. Πολλές περιοχές απαιτούν από τις επιχειρήσεις να το διαθέτουν για να πωλούν προϊόντα από κάπου αλλού. Ενημερωθείτε από την τοπική σας κυβέρνηση για να δείτε αν πρέπει να εγγραφείτε και να πληρώσετε για αυτό το πιστοποιητικό.
Φόρος επί των πωλήσεων. Ορισμένες χώρες απαιτούν από τους πελάτες να τον πληρώνουν. Ελέγξτε τους κανονισμούς για τη σύνδεση του φόρου πωλήσεων με την τοπική κυβέρνηση της επιχείρησής σας και των προμηθευτών σας. Στη συνέχεια, λάβετε υπόψη αυτό το κόστος κατά την τιμολόγηση των προϊόντων.
Τέλη συντήρησης. Συμπεριλάβετε τα τέλη πλατφόρμας και το κόστος μάρκετινγκ στον προϋπολογισμό και την τιμολόγησή σας, ώστε να βοηθήσετε στη συντήρηση και την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Φροντίστε για τα οικονομικά. Δημιουργήστε έναν επιχειρηματικό τραπεζικό λογαριασμό.

 

Σημαντικό! το RATE.GR δεν προσφέρει νομικές συμβουλές. Αυτή η ενότητα παρέχει μόνο μια γενική επισκόπηση των νομικών παραγόντων που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Συνιστούμε να συμβουλευτείτε τις κατάλληλες νομικές οντότητες πριν επιλέξετε την επιχειρηματική σας δομή.

 

Ένα άλλο ουσιαστικό βήμα είναι να διευθετήσετε τις νομικές λεπτομέρειες του e-shop σας. Αυτό περιλαμβάνει τον έλεγχο του κατά πόσον χρειάζεστε άδεια λειτουργίας για να κάνετε dropship στην περιοχή σας. Θυμηθείτε να κάνετε έρευνα ειδικά για τη χώρα σας.

Για τις επιχειρήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες, θα χρειαστείτε έναν αριθμό φορολογικού μητρώου πωλήσεων και έναν αριθμό ταυτότητας εργοδότη για να υποβάλλετε φόρους και να κάνετε αίτηση για λογαριασμούς e-commerce χονδρικής.

Μόλις ερευνήσετε τους κανονισμούς, εξετάστε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε μια νόμιμη επιχειρηματική οντότητα για να προστατευτείτε από νομικές ευθύνες. Κάτι τέτοιο μπορεί επίσης να σας ανοίξει ευκαιρίες να συνεργαστείτε με καλύτερους προμηθευτές και επιχειρηματικούς εταίρους.

Ακολουθούν οι τρεις πιο συνηθισμένες επιχειρηματικές δομές:

Ατομική επιχείρηση. Με αυτή τη δομή, τα οικονομικά της επιχείρησής σας  θα φορολογηθούν με βάση το προσωπικό σας εισόδημα. Αυτή η επιλογή είναι επικίνδυνη, καθώς η επιχείρησή σας συνδέεται νομικά με τα προσωπικά σας περιουσιακά στοιχεία.
Εταιρεία περιορισμένης ευθύνης (LLC). Καθιερώνει την επιχείρησή σας ως ξεχωριστή νομική οντότητα, πράγμα που σημαίνει ότι θα έχετε προστασία προσωπικής ευθύνης. Ωστόσο, θα πληροίτε διαφορετικές νομικές απαιτήσεις κατά την καταβολή φόρων ως ιδιοκτήτης επιχείρησης.
Εταιρεία. Όπως και η LLC, αυτή η επιλογή καταχωρίζει την επιχείρηση ως ξεχωριστή νομική οντότητα. Ωστόσο, οι εταιρείες ανήκουν σε μετόχους και εποπτεύονται από διευθυντές αντί για λίγους επιχειρηματίες.

Δείτε επίσης :

Η δύναμη του Email Marketing: Πώς να δημιουργήσετε αποτελεσματικές καμπάνιες

Πόσο πληρώνει το AdSense ανά 1.000 προβολές; (& ανά κλικ)

Πώς να βγάλω χρήματα στο Upwork

 

Εκτός από την καταχώριση της επιχειρηματικής δομής, δημιουργήστε τις ακόλουθες ιστοσελίδες για να κάνετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να φαίνεται πιο επαγγελματικό:

Πολιτική επιστροφής χρημάτων. Αυτή η σελίδα μπορεί να αυξήσει την εμπιστοσύνη των πελατών, επειδή υποδεικνύει ότι η επιχείρησή σας  είναι ένα ασφαλές μέρος για να αγοράσετε.
Πολιτική επιστροφής ή ανταλλαγής. Πολλοί πελάτες διστάζουν να αγοράσουν από μια ηλεκτρονική επιχείρηση επειδή δεν μπορούν να δουν το προϊόν με τα μάτια τους. Αυτή η σελίδα τους ενημερώνει ότι είναι ελεύθεροι να επιστρέψουν ή να ανταλλάξουν το προϊόν εάν δεν τους ταιριάζει.
Όροι και προϋποθέσεις. Διαχειριστείτε τις προσδοκίες και προστατέψτε την επιχείρησή σας διαθέτοντας ένα νομικό έγγραφο που περιγράφει τα δικαιώματα και τις ευθύνες της εταιρείας σας και των πελατών σας.
Πολιτική απορρήτου. Αυτό το έγγραφο δείχνει ότι η επιχείρησή σας λαμβάνει σοβαρά υπόψη της τις πληροφορίες των πελατών σας. Εξηγεί πώς συλλέγει, χρησιμοποιεί και γνωστοποιεί τα δεδομένα της.

Προωθήστε το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Δημοσιεύσατε έναν ιστότοπο και η επιχείρησή σας είναι πλέον νόμιμη. Ας προωθήσουμε τα προϊόντα σας για να αποκτήσετε πελάτες.

Με το ψηφιακό μάρκετινγκ, μπορείτε να προωθήσετε την επιχείρησή σας  μέσω διαφόρων καναλιών. Ελέγξτε αυτές τις μεθόδους για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και να αυξήσετε τις πωλήσεις:

  • Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO). Ο όρος αυτός αναφέρεται σε πρακτικές που γίνονται για να κατατάσσεται ένας ιστότοπος υψηλότερα και να αποκτά μεγαλύτερη προβολή στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs). Με το Hostinger Website Builder, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα ενσωματωμένα εργαλεία SEO για να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας.
  • Blogging. Δημιουργήστε περιεχόμενο που ενημερώνει το κοινό-στόχο σας για το πώς μπορεί να επωφεληθεί από τα προϊόντα. Για παράδειγμα, γράψτε άρθρα λίστας ή οδηγούς με οδηγίες χρήσης που διαθέτουν αυτά τα προϊόντα.
  • Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Δημιουργήστε μια λίστα email προσθέτοντας μια φόρμα εγγραφής στο κατάστημά σας και προσφέροντας μια εισαγωγική έκπτωση κάθε φορά που ένας χρήστης εγγράφεται. Μερικά παραδείγματα email που μπορείτε να στείλετε είναι οι νέες κυκλοφορίες προϊόντων και οι ανακοινώσεις εκπτώσεων.
  • Social media marketing. Μοιραστείτε τα προϊόντα σε διάφορα κοινωνικά δίκτυα για να προσεγγίσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες. Οι οπτικές πλατφόρμες όπως το Instagram και το TikTok είναι εξαιρετικές για να ξεκινήσετε. Το Notebook Therapy είναι ένα καλό παράδειγμα μάρκας  που πετυχαίνει αυτή τη στρατηγική.
  • Affiliate marketing. Αυτή η μέθοδος είναι παρόμοια με την παραπάνω, αλλά περιλαμβάνει δημιουργούς περιεχομένου που προωθούν τα προϊόντα και το ποσοστό προμήθειας είναι συνήθως υψηλότερο.

Εκτός από αυτές τις μεθόδους, ορισμένοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων επιλέγουν να προβάλλουν τα προϊόντα τους στις ιστοσελίδες τους και σε αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου όπως το Amazon και το eBay. Αυτό τους επιτρέπει να προσεγγίσουν περισσότερους πελάτες σε πλατφόρμες στις οποίες μπορεί να αισθάνονται πιο άνετα.

Εάν ενδιαφέρεστε να το κάνετε αυτό, εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο πωλήσεων πολλαπλών καναλιών όπως το Sellbrite για να απλοποιήσετε τη διαχείριση αποθεμάτων και παραγγελιών.

 

Γιατί να ξεκινήσετε μια επιχείρηση Dropshipping;

Το Dropshipping είναι εξαιρετικό για επιχειρηματίες που επιθυμούν να ξεκινήσουν τις επιχειρήσεις τους για πρώτη φορά. Ακολουθούν τα πλεονεκτήματα αυτού του επιχειρηματικού μοντέλου:

Χαμηλό κόστος εκκίνησης και ελάχιστη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού. Το Dropshipping εξαλείφει την ανάγκη να πληρώσετε προκαταβολικά επενδύσεις σε αποθέματα και να φροντίσετε για την εφοδιαστική της επιχείρησης. Μπορείτε να ξεκινήσετε να πουλάτε χωρίς να χρειάζεται να κατασκευάσετε ή να αποθηκεύσετε τα δικά σας προϊόντα.
Επιχειρηματικό μοντέλο χαμηλού κινδύνου. Προσθέστε όσο το δυνατόν περισσότερα προϊόντα χωρίς να ανησυχείτε για το κόστος παραγωγής ή αποθεμάτων. Εάν ένα προϊόν έχει κακή απόδοση, οι dropshippers μπορούν εύκολα να το αντικαταστήσουν με ένα άλλο προς πώληση.
Ευέλικτη τοποθεσία. Δεδομένου ότι δεν χρειάζεται να επιβλέπετε τη διαδικασία παραγωγής, είναι δυνατό να διευθύνετε την επιχείρησή σας από οπουδήποτε υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο. Ωστόσο, οι dropshippers πρέπει να διατηρούν επικοινωνία με τους προμηθευτές και τους πελάτες.
Περισσότερη επεκτασιμότητα. Δεδομένου ότι οι προμηθευτές θα αναλάβουν την αποστολή, μπορείτε να ανησυχείτε λιγότερο για τη λήψη περισσότερων παραγγελιών όταν η επιχείρησή σας έχει αυξηθεί.
Τούτου λεχθέντος, λάβετε υπόψη σας αυτούς τους παράγοντες πριν ξεκινήσετε μια επιχείρηση dropshipping:

Λιγότερος έλεγχος. Οι dropshippers βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στους προμηθευτές για τη δημιουργία, τη συσκευασία και την παράδοση προϊόντων υψηλής ποιότητας. Εάν υπάρχουν ζητήματα όπως κακός χειρισμός των προϊόντων, άθλια συσκευασία ή καθυστερημένη παράδοση, δεν θα είστε σε θέση να τα αντιμετωπίσετε άμεσα.
Ξαφνικές ελλείψεις αποθεμάτων. Κατά καιρούς, οι προμηθευτές μπορεί να μην σας προειδοποιούν εκ των προτέρων εάν τα προϊόντα εξαντληθούν. Είναι σημαντικό να επικοινωνείτε τακτικά μαζί τους για να αποφύγετε την καταχώριση μη διαθέσιμων προϊόντων στο κατάστημά σας

 

Τι να αποφύγετε όταν ξεκινάτε μια επιχείρηση Dropshipping;

Όταν ξεκινάτε μια επιχείρηση dropshipping, φροντίστε να αποφύγετε τα εξής:

Επιλέγοντας τη λάθος θέση. Όταν το τμήμα της αγοράς είναι πολύ ευρύ ή ανταγωνιστικό, μπορεί να είναι δύσκολο να προσελκύσετε την προσοχή των πελατών. Μια ενδελεχής ανάλυση της αγοράς μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε τη σωστή θέση.
Μη επαρκές branding και μάρκετινγκ. Είναι σύνηθες να βρείτε άλλους dropshippers που πωλούν τα ίδια προϊόντα με εσάς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ισχυρή παρουσία του εμπορικού σήματος είναι απαραίτητη για να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές.
Χρήση μιας κακής ποιότητας υπηρεσίας φιλοξενίας. Ένας γρήγορος και ασφαλής web host εξασφαλίζει μια ευχάριστη αγοραστική εμπειρία για τους χρήστες στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Μη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας στις ανάγκες των πελατών σας. Δοκιμάστε τακτικά τη χρηστικότητα του ιστότοπού σας, δείτε τι ωθεί τους χρήστες να αναπηδήσουν και κάντε ανάλογες αλλαγές για να αυξήσετε τις μετατροπές.
Έλλειψη υποστήριξης πελατών. Διαθέστε μια φόρμα επικοινωνίας ή μια ενσωματωμένη ζωντανή συνομιλία για να επικοινωνείτε με τους πελάτες, εάν χρειάζονται βοήθεια ή θέλουν να μοιραστούν σχόλια σχετικά με τα προϊόντα σας.
Έλλειψη επικοινωνίας με τον προμηθευτή. Ελέγχετε τακτικά με τον εκπρόσωπό τους για να προβλέπετε τυχόν προβλήματα αποστολής ή αποθεμάτων.

Όταν ξεκινάτε μια επιχείρηση dropshipping, φροντίστε να αποφύγετε τα εξής:

Επιλέγοντας τη λάθος θέση. Όταν το τμήμα της αγοράς είναι πολύ ευρύ ή ανταγωνιστικό, μπορεί να είναι δύσκολο να προσελκύσετε την προσοχή των πελατών. Μια ενδελεχής ανάλυση της αγοράς μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε τη σωστή θέση.
Μη επαρκές branding και μάρκετινγκ. Είναι σύνηθες να βρείτε άλλους dropshippers που πωλούν τα ίδια προϊόντα με εσάς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ισχυρή παρουσία του εμπορικού σήματος είναι απαραίτητη για να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές.
Χρήση μιας κακής ποιότητας υπηρεσίας φιλοξενίας. Ένας γρήγορος και ασφαλής web host εξασφαλίζει μια ευχάριστη αγοραστική εμπειρία για τους χρήστες στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Μη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας στις ανάγκες των πελατών σας. Δοκιμάστε τακτικά τη χρηστικότητα του ιστότοπού σας, δείτε τι ωθεί τους χρήστες να αναπηδήσουν και κάντε ανάλογες αλλαγές για να αυξήσετε τις μετατροπές.
Έλλειψη υποστήριξης πελατών. Διαθέστε μια φόρμα επικοινωνίας ή μια ενσωματωμένη ζωντανή συνομιλία για να επικοινωνείτε με τους πελάτες, εάν χρειάζονται βοήθεια ή θέλουν να μοιραστούν σχόλια σχετικά με τα προϊόντα σας.
Έλλειψη επικοινωνίας με τον προμηθευτή. Ελέγχετε τακτικά με τον εκπρόσωπό τους για να προβλέπετε τυχόν προβλήματα αποστολής ή αποθεμάτων.

 

 

Κορυφαια Νεα

Exit mobile version