Business
Digital marketing: Ποια είναι τα είδη ψηφιακού μάρκετινγκ;
Το digital marketing είναι η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών μέσω ψηφιακών καναλιών, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το SEO, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και οι εφαρμογές για κινητά. Κάθε μορφή μάρκετινγκ που περιλαμβάνει ηλεκτρονικές συσκευές θεωρείται ψηφιακό μάρκετινγκ.
Μπορεί να γίνει online και offline- στην πραγματικότητα, και τα δύο είδη είναι σημαντικά για μια ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.
Μάρκετινγκ περιεχομένου ή Content Marketing
Όπως αναφέρθηκε, η ποιότητα του περιεχομένου σας αποτελεί βασικό συστατικό μιας βελτιστοποιημένης σελίδας. Κατά συνέπεια, το SEO αποτελεί σημαντικό παράγοντα στο μάρκετινγκ περιεχομένου, μια στρατηγική που βασίζεται στη διανομή σχετικού και πολύτιμου περιεχομένου σε ένα κοινό-στόχο.
Όπως σε κάθε στρατηγική μάρκετινγκ, ο στόχος του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι η προσέλκυση leads που τελικά μετατρέπονται σε πελάτες. Αλλά το κάνει με διαφορετικό τρόπο από την παραδοσιακή διαφήμιση. Αντί να δελεάζει τις προοπτικές με δυνητική αξία από ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, προσφέρει αξία δωρεάν με τη μορφή γραπτού υλικού, όπως π.χ:
Αναρτήσεις σε sites.
Ηλεκτρονικά βιβλία
Ενημερωτικά δελτία.
Βίντεο ή ηχητικά κείμενα.
Whitepapers.
Infographics.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου έχει σημασία και υπάρχουν πολλά στατιστικά στοιχεία που το αποδεικνύουν:
84% των καταναλωτών αναμένουν από τις εταιρείες να παράγουν διασκεδαστικές και χρήσιμες εμπειρίες περιεχομένου
Το 62% των εταιρειών που έχουν τουλάχιστον 5.000 υπαλλήλους παράγουν καθημερινά περιεχόμενο
Το 92% των marketers πιστεύει ότι η εταιρεία τους εκτιμά το περιεχόμενο ως σημαντικό περιουσιακό στοιχείο
Όσο αποτελεσματικό και αν είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου, μπορεί να είναι δύσκολο. Οι συγγραφείς μάρκετινγκ περιεχομένου πρέπει να είναι σε θέση να κατατάσσονται ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και παράλληλα να προσελκύουν ανθρώπους που θα διαβάσουν το υλικό, θα το μοιραστούν και θα αλληλεπιδράσουν περαιτέρω με την εταιρεία. Όταν το περιεχόμενο είναι σχετικό, μπορεί να δημιουργήσει ισχυρές σχέσεις σε όλη τη διαδρομή.
Για να δημιουργήσετε αποτελεσματικό περιεχόμενο που είναι εξαιρετικά σχετικό και ελκυστικό, είναι σημαντικό να προσδιορίσετε το κοινό σας. Ποιον προσπαθείτε τελικά να προσεγγίσετε με τις προσπάθειες μάρκετινγκ περιεχομένου σας; Μόλις κατανοήσετε καλύτερα το κοινό σας, μπορείτε να καθορίσετε τον τύπο του περιεχομένου που θα δημιουργήσετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλές μορφές περιεχομένου στο μάρκετινγκ περιεχομένου σας, όπως βίντεο, αναρτήσεις στο ιστολόγιο, εκτυπώσιμα φύλλα εργασίας και άλλα.
Ανεξάρτητα από το περιεχόμενο που θα δημιουργήσετε, καλό είναι να ακολουθείτε τις βέλτιστες πρακτικές μάρκετινγκ περιεχομένου. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δημιουργείτε περιεχόμενο που είναι γραμματικά σωστό, χωρίς λάθη, εύκολα κατανοητό, σχετικό και ενδιαφέρον. Το περιεχόμενό σας θα πρέπει επίσης να οδηγεί τους αναγνώστες στο επόμενο στάδιο της διαδικασίας, είτε αυτό είναι μια δωρεάν διαβούλευση με έναν αντιπρόσωπο πωλήσεων είτε μια σελίδα εγγραφής.
Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ή αλλίως Social Media Marketing
Το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σημαίνει αύξηση της επισκεψιμότητας και της αναγνωρισιμότητας της μάρκας μέσω της συμμετοχής των ανθρώπων σε συζητήσεις στο διαδίκτυο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναδείξετε το εμπορικό σας σήμα, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, την κουλτούρα και πολλά άλλα. Με δισεκατομμύρια ανθρώπους να περνούν το χρόνο τους ασχολούμενοι με τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η εστίαση στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων μπορεί να αξίζει τον κόπο.
Οι πιο δημοφιλείς ψηφιακές πλατφόρμες για το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι το Facebook, το Twitter και το Instagram, ενώ το LinkedIn και το YouTube δεν απέχουν πολύ. Τελικά, το ποιες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων χρησιμοποιείτε για την επιχείρησή σας εξαρτάται από τους στόχους και το κοινό σας. Για παράδειγμα, αν θέλετε να βρείτε νέους πελάτες για την FinTech startup σας, η στόχευση του κοινού σας στο LinkedIn είναι μια καλή ιδέα, καθώς οι επαγγελματίες του κλάδου είναι ενεργοί στην πλατφόρμα. Από την άλλη πλευρά, η προβολή διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο Instagram μπορεί να είναι καλύτερη για την επωνυμία σας, αν έχετε μια επιχείρηση B2C που επικεντρώνεται σε νεότερους καταναλωτές.
Επειδή το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνει την ενεργό συμμετοχή του κοινού, έχει γίνει ένας δημοφιλής τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή. Είναι το πιο δημοφιλές μέσο περιεχομένου για τους ψηφιακούς έμπορους B2C σε ποσοστό 96% και κερδίζει έδαφος και στον τομέα B2B. Σύμφωνα με το Content Marketing Institute, το 61% των B2B marketers περιεχομένου αύξησαν τη χρήση των κοινωνικών μέσων φέτος.
Το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρει ενσωματωμένες μετρήσεις δέσμευσης, οι οποίες είναι εξαιρετικά χρήσιμες για να σας βοηθήσουν να καταλάβετε πόσο καλά προσεγγίζετε το κοινό σας. Μπορείτε να αποφασίσετε ποιοι τύποι αλληλεπιδράσεων σημαίνουν τα περισσότερα για εσάς, είτε αυτό σημαίνει τον αριθμό των κοινοποιήσεων, των σχολίων ή των συνολικών κλικ στον ιστότοπό σας.
Η άμεση αγορά μπορεί να μην αποτελεί καν στόχο της στρατηγικής μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολλές μάρκες χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για να ξεκινήσουν διαλόγους με το κοινό και όχι για να το ενθαρρύνουν να ξοδέψει χρήματα αμέσως. Αυτό είναι ιδιαίτερα σύνηθες σε μάρκες που απευθύνονται σε μεγαλύτερα σε ηλικία κοινά ή προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες που δεν ενδείκνυνται για παρορμητικές αγορές. Όλα εξαρτώνται από τους στόχους μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων της εταιρείας σας.
Για να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι ζωτικής σημασίας να ακολουθήσετε τις βέλτιστες πρακτικές. Ακολουθούν μερικές από τις πιο σημαντικές βέλτιστες πρακτικές μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
Δημιουργήστε υψηλής ποιότητας και ελκυστικό περιεχόμενο.
Απαντήστε σε σχόλια και ερωτήσεις με επαγγελματικό τρόπο.
Δημιουργήστε ένα χρονοδιάγραμμα αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αναρτάτε τη σωστή στιγμή.
Προσλάβετε διαχειριστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την υποστήριξη των προσπαθειών μάρκετινγκ σας.
Γνωρίστε το κοινό σας και τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης στα οποία είναι πιο ενεργά.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Mailchimp μπορεί να σας βοηθήσει με τη στρατηγική σας για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δείτε τη σύγκριση των δωρεάν εργαλείων διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτουμε σε σχέση με άλλα.
Μάρκετινγκ pay-per-click
Το pay-per-click, ή PPC, είναι μια μορφή ψηφιακού μάρκετινγκ κατά την οποία πληρώνετε ένα ποσό κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στις ψηφιακές σας διαφημίσεις. Έτσι, αντί να πληρώνετε ένα καθορισμένο ποσό για τη συνεχή προβολή στοχευμένων διαφημίσεων σε διαδικτυακά κανάλια, πληρώνετε μόνο για τις διαφημίσεις με τις οποίες αλληλεπιδρούν τα άτομα. Το πώς και πότε οι άνθρωποι βλέπουν τη διαφήμισή σας είναι λίγο πιο περίπλοκο.
Ένας από τους πιο συνηθισμένους τύπους PPC είναι η διαφήμιση σε μηχανές αναζήτησης και επειδή η Google είναι η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης, πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις διαφημίσεις Google Ads για αυτόν τον σκοπό. Όταν μια θέση είναι διαθέσιμη σε μια σελίδα αποτελεσμάτων μιας μηχανής αναζήτησης, γνωστή και ως SERP, η μηχανή γεμίζει τη θέση με αυτό που είναι ουσιαστικά μια άμεση δημοπρασία. Ένας αλγόριθμος δίνει προτεραιότητα σε κάθε διαθέσιμη διαφήμιση με βάση διάφορους παράγοντες, όπως
Ποιότητα της διαφήμισης.
Συνάφεια λέξης κλειδί.
Ποιότητα σελίδας προσγείωσης.
Ποσό προσφοράς.
Στη συνέχεια, οι διαφημίσεις PPC τοποθετούνται στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης με βάση τους παραπάνω παράγοντες κάθε φορά που ένα άτομο αναζητά ένα συγκεκριμένο ερώτημα.
Κάθε καμπάνια PPC έχει 1 ή περισσότερες ενέργειες-στόχους τις οποίες οι θεατές πρέπει να ολοκληρώσουν αφού κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση. Αυτές οι ενέργειες είναι γνωστές ως μετατροπές και μπορεί να είναι συναλλακτικές ή μη συναλλακτικές. Η πραγματοποίηση μιας αγοράς αποτελεί μετατροπή, αλλά το ίδιο ισχύει και για μια εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο ή για μια κλήση στο γραφείο σας.
Ό,τι κι αν επιλέξετε ως μετατροπές-στόχο σας, μπορείτε να τις παρακολουθείτε μέσω των επιλεγμένων καναλιών ψηφιακού μάρκετινγκ για να βλέπετε πώς τα πηγαίνει η καμπάνια σας.
Μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate marketing)
Το Affiliate marketing είναι μια τακτική ψηφιακού μάρκετινγκ που επιτρέπει σε κάποιον να βγάλει χρήματα προωθώντας την επιχείρηση κάποιου άλλου. Θα μπορούσατε να είστε είτε ο προωθητής είτε η επιχείρηση που συνεργάζεται με τον προωθητή, αλλά η διαδικασία είναι η ίδια και στις δύο περιπτώσεις.
Λειτουργεί με τη χρήση ενός μοντέλου διαμοιρασμού των εσόδων. Εάν είστε ο συνεργάτης, παίρνετε προμήθεια κάθε φορά που κάποιος αγοράζει το στοιχείο που προωθείτε. Εάν είστε ο έμπορος, πληρώνετε τον συνεργάτη για κάθε πώληση που σας βοηθά να κάνετε.
Ορισμένοι έμποροι affiliate επιλέγουν να αναθεωρούν τα προϊόντα μόνο 1 εταιρείας, ίσως σε ένα ιστολόγιο ή σε άλλο ιστότοπο τρίτου μέρους. Άλλοι έχουν σχέσεις με πολλούς εμπόρους.
Είτε θέλετε να γίνετε συνεργάτης είτε να βρείτε κάποιον, το πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσετε μια σύνδεση με το άλλο μέρος. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ψηφιακά κανάλια που έχουν σχεδιαστεί για να συνδέουν συνεργάτες με εμπόρους λιανικής πώλησης ή μπορείτε να ξεκινήσετε ή να συμμετάσχετε σε ένα πρόγραμμα ενός και μόνο εμπόρου.
Αν είστε λιανοπωλητής και επιλέξετε να συνεργαστείτε απευθείας με συνεργάτες, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να κάνετε το πρόγραμμά σας ελκυστικό σε πιθανούς προωθητές. Θα πρέπει να παρέχετε σε αυτούς τους συνεργάτες τα εργαλεία που χρειάζονται για να επιτύχουν. Αυτό περιλαμβάνει κίνητρα για εξαιρετικά αποτελέσματα καθώς και εργαλεία μάρκετινγκ και προκατασκευασμένο υλικό.
Native διαφήμιση
Η native διαφήμιση είναι μεταμφιεσμένο ψηφιακό μάρκετινγκ. Στόχος της είναι να αναμειγνύεται με το περιεχόμενο που την περιβάλλει, ώστε να είναι λιγότερο εμφανές ότι πρόκειται για διαφήμιση.
Η native διαφήμιση δημιουργήθηκε ως αντίδραση στον κυνισμό των σημερινών καταναλωτών απέναντι στις διαφημίσεις. Γνωρίζοντας ότι ο δημιουργός μιας διαφήμισης πληρώνει για την προβολή της, πολλοί καταναλωτές συμπεραίνουν ότι η διαφήμιση είναι προκατειλημμένη και κατά συνέπεια την αγνοούν.
Μια εγγενής διαφήμιση παρακάμπτει αυτή την προκατάληψη προσφέροντας πληροφορίες ή ψυχαγωγία πριν φτάσει σε οτιδήποτε διαφημιστικό, υποβαθμίζοντας την πτυχή της “διαφήμισης”.
Είναι σημαντικό να επισημαίνετε πάντα με σαφήνεια τις εγγενείς διαφημίσεις σας. Χρησιμοποιήστε λέξεις όπως “προωθούμενη” ή “χορηγούμενη”. Εάν αυτές οι ενδείξεις αποκρύπτονται, οι αναγνώστες μπορεί να καταλήξουν να ξοδεύουν σημαντικό χρόνο ενασχόλησης με το περιεχόμενο πριν συνειδητοποιήσουν ότι πρόκειται για διαφήμιση.
Όταν οι καταναλωτές σας γνωρίζουν ακριβώς τι λαμβάνουν, θα αισθάνονται καλύτερα για το περιεχόμενό σας και την επωνυμία σας. Οι εγγενείς διαφημίσεις έχουν σκοπό να είναι λιγότερο ενοχλητικές από τις παραδοσιακές διαφημίσεις, αλλά δεν έχουν σκοπό να είναι παραπλανητικές.
Influencer marketing
Όπως και το μάρκετινγκ affiliate, το influencer μάρκετινγκ βασίζεται στη συνεργασία με έναν influencer – ένα άτομο με μεγάλο κοινό, όπως μια διασημότητα, ένας ειδικός του κλάδου ή ένας δημιουργός περιεχομένου – με αντάλλαγμα την προβολή. Σε πολλές περιπτώσεις, αυτοί οι επιρροές θα υποστηρίξουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στους οπαδούς τους σε διάφορα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης.
Το Influence Marketing λειτουργεί καλά για εταιρείες B2B και B2C που θέλουν να προσεγγίσουν νέα κοινά. Ωστόσο, είναι σημαντικό να συνεργάζεστε με αξιόπιστους influencers, καθώς ουσιαστικά εκπροσωπούν την επωνυμία σας. Ο λάθος influencer μπορεί να αμαυρώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς την επιχείρησή σας.
Marketing automation
Η αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ χρησιμοποιεί λογισμικό για να τροφοδοτήσει τις εκστρατείες ψηφιακού μάρκετινγκ, βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα και τη συνάφεια της διαφήμισης. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε να επικεντρωθείτε στη δημιουργία της στρατηγικής πίσω από τις προσπάθειες ψηφιακού μάρκετινγκ αντί για τις δυσκίνητες και χρονοβόρες διαδικασίες.
Ενώ η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ μπορεί να φαίνεται σαν ένα εργαλείο πολυτελείας που η επιχείρησή σας μπορεί να κάνει χωρίς αυτό, μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τη δέσμευση μεταξύ εσάς και του κοινού σας.
Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία:
90% των καταναλωτών στις ΗΠΑ βρίσκουν την εξατομίκευση είτε “πολύ” είτε “κάπως” ελκυστική
Το 81% των καταναλωτών θα ήθελαν οι μάρκες με τις οποίες συνεργάζονται να τους καταλαβαίνουν καλύτερα
Το 77% των εταιρειών πιστεύει στην αξία της εξατομίκευσης σε πραγματικό χρόνο, ωστόσο το 60% δυσκολεύεται με αυτήν
Η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ επιτρέπει στις εταιρείες να συμβαδίζουν με τις προσδοκίες της εξατομίκευσης. Επιτρέπει στις μάρκες να:
Να συλλέγουν και να αναλύουν πληροφορίες για τους καταναλωτές
Να σχεδιάζουν στοχευμένες εκστρατείες μάρκετινγκ
Να στέλνουν και να δημοσιεύουν ψηφιακά μηνύματα μάρκετινγκ τη σωστή στιγμή στο σωστό κοινό
Πολλά εργαλεία αυτοματοποίησης μάρκετινγκ χρησιμοποιούν την εμπλοκή (ή την έλλειψή της) των υποψήφιων πελατών με ένα συγκεκριμένο μήνυμα για να καθορίσουν πότε και πώς θα προσεγγίσουν στη συνέχεια. Αυτό το επίπεδο προσαρμογής σε πραγματικό χρόνο σημαίνει ότι μπορείτε να δημιουργήσετε αποτελεσματικά μια εξατομικευμένη στρατηγική μάρκετινγκ για κάθε πελάτη χωρίς καμία πρόσθετη επένδυση χρόνου.
Τα εργαλεία αυτοματοποίησης μάρκετινγκ του Mailchimp διασφαλίζουν ότι μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας μέσω αυτοματισμών βάσει συμπεριφοράς, ηλεκτρονικών μηνυμάτων συναλλαγής, αυτοματισμών βάσει ημερομηνίας και άλλων.
Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή Email Marketing
Η ιδέα του μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απλή: στέλνετε ένα διαφημιστικό μήνυμα και ελπίζετε ότι ο υποψήφιος σας θα κάνει κλικ σε αυτό. Ωστόσο, η εκτέλεση είναι πολύ πιο πολύπλοκη. Πρώτα απ’ όλα, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είναι επιθυμητά. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχετε μια λίστα opt-in που να κάνει τα εξής:
Εξατομικεύει το περιεχόμενο, τόσο στο σώμα όσο και στη γραμμή θέματος
Δηλώνει με σαφήνεια τι είδους μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα λαμβάνει ο συνδρομητής
Μια υπογραφή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που προσφέρει μια σαφή επιλογή διαγραφής
Ενσωματώνει τόσο τα συναλλακτικά όσο και τα διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Θέλετε οι υποψήφιοι πελάτες σας να βλέπουν την εκστρατεία σας ως πολύτιμη υπηρεσία και όχι απλώς ως εργαλείο προώθησης.
Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μια αποδεδειγμένη, αποτελεσματική τεχνική από μόνη της: Το 89% των επαγγελματιών που συμμετείχαν στην έρευνα το ονόμασαν ως τον πιο αποτελεσματικό τρόπο δημιουργίας πρωτοβουλιών.
Επίσης μπορεί να γίνει ακόμη καλύτερο αν ενσωματώσετε άλλες τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ, η οποία σας επιτρέπει να τμηματοποιείτε και να προγραμματίζετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, ώστε να ανταποκρίνονται αποτελεσματικότερα στις ανάγκες των πελατών σας.
Αν σκέφτεστε να κάνετε μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ακολουθούν μερικές συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε εξαιρετικές εκστρατείες μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:
Τμηματοποιήστε το κοινό σας για να στέλνετε σχετικές καμπάνιες στους σωστούς ανθρώπους
Βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου φαίνονται καλά στις κινητές συσκευές
Δημιουργήστε ένα χρονοδιάγραμμα εκστρατείας
Εκτελέστε δοκιμές A/B
Mobile Marketing
Το mobile marketing είναι μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με το κοινό-στόχο σας στις κινητές συσκευές του, όπως τα smartphones και τα tablets. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω μηνυμάτων SMS και MMS, ειδοποιήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ειδοποιήσεων για εφαρμογές κινητών τηλεφώνων και άλλα.
Επιπλέον είναι ζωτικής σημασίας να διασφαλίσετε ότι όλο το περιεχόμενο είναι βελτιστοποιημένο για κινητές συσκευές. Σύμφωνα με το Pew Research Center, το 85% των Αμερικανών διαθέτουν smartphone, οπότε οι προσπάθειες μάρκετινγκ που καταβάλλετε μπορούν να αποδώσουν πολλά όταν δημιουργείτε περιεχόμενο για τις οθόνες υπολογιστών και κινητών τηλεφώνων.
Πηγή στατιστικών και παραδειγμάτων : mailchimp.com/marketing-glossary/digital-marketing/https: