Ελλάδα

Τα καλύτερα αυτοκίνητα του 2023 στην Ελλαδα : Κορυφαία Μοντέλα και Τεχνολογία Αυτοκινήτων

Αν ψάχνετε για ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο, φορτηγό ή SUV το 2023 διαβάστε παρακάτω την λίστα με τα δημοφιλεστερα αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τα αυτοκίνητα με τις καλύτερες κριτηκές και απόψεις απο πελάτες και φορείς έλεγχων.

Best FAMILY CAR: Peugeot 308 |Τα καλύτερα μοντέλα αυτοκινήτων

Τα καλύτερα μοντέλα αυτοκινήτων

Το νέο Peugeot 308 παραδίδει μια εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση και μια διακριτική προσωπικότητα, φέρνοντας παράλληλα το νέο εμπορικό σήμα της Peugeot με το κεφάλι του λιονταριού, σύμβολο της εταιρείας.

Ο νέος 308 προσφέρει μια εξελιγμένη ερμηνεία του εσωτερικού με την ονομασία “i-cockpit 3D”, παρέχοντας τρισδιάστατη απεικόνιση πληροφοριών. Επιπλέον, διαθέτει το νέο σύστημα infotainment “i-Connect”. Το ταμπλό είναι σχεδιασμένο γύρω από τον οδηγό, προσφέροντας εξαιρετική εργονομία και εξαιρετική οδική συμπεριφορά, χωρίς να θυσιάζει την άνεση και τον χώρο για τους επιβάτες. Οι επιλογές κινητήρων είναι επίσης πολυάριθμες, καλύπτοντας τις διάφορες ανάγκες των οδηγών.

Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε διαφορετικές εκδόσεις κινητήρων, όπως ο βραβευμένος τρικύλινδρος 1.2 PureTech με απόδοση 110 PS ή 130 PS, ή τον τετρακύλινδρο ντίζελ BlueHDi με απόδοση 130 PS. Επιπλέον, το Peugeot 308 προσφέρεται και ως Plug-in Hybrid στην έκδοση 180 e-EAT8 με μέγιστη συνδυαστική ισχύ 180 PS και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 70 km. Για τους λάτρεις της δυναμικής οδήγησης, υπάρχει επίσης η έκδοση Hybrid 225 e-EAT8, με μέγιστη συνδυαστική ισχύ 225 PS.

Το νέο Peugeot 308 ενώνει πολυτέλεια, τεχνολογία και εξαιρετική οδική συμπεριφορά, προσφέροντας μια εξαιρετική οδηγική εμπειρία.

Best SUV: BMW X1 | τα καλύτερα μοντέλα αυτοκινήτων

Η νέα γενιά της BMW X1 είναι η τρίτη, αλλά μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι είναι και η καλύτερη! Με σημαντικές βελτιώσεις σε κρίσιμους τομείς, αυτό το μοντέλο προσφέρει τον πιο ολοκληρωμένο και διασκεδαστικό χαρακτήρα που έχουμε δει ποτέ.
Μεγαλύτερο σε διαστάσεις σε σχέση με τον προκάτοχό του, φτάνει τα 4,5 μέτρα, αλλά παραμένει κομψό, ακαλαίσθητο και απλά όμορφο. Αντίθετα, η αύξηση στις διαστάσεις έφερε περισσότερο εσωτερικό χώρο, και η καμπίνα είναι απλά πανέμορφη και πολυτελής.
Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα εντυπωσιακά 540 λίτρα (!) και τα πίσω καθίσματα μπορούν να συρθούν για ακόμα περισσότερο χώρο.

Το εσωτερικό προσφέρει μια υπερυψωμένη θέση καθίσματος και μια προοδευτική πρεμιέρα πολυτέλειας που συνεισφέρουν στη δημιουργία μιας μοναδικής εμπειρίας οδήγησης.
Ο πίνακας οργάνων είναι πιο λεπτός, και το BMW Curved Display, το “αιωρούμενο” υποβραχιόνιο με ενσωματωμένο πάνελ ελέγχου και η επιφάνεια του smartphone προσθέτουν στο εσωτερικό μια μοντέρνα πινελιά.
Το λειτουργικό σύστημα της τρίτης γενιάς της X1 είναι το τελευταίο BMW Operating System 8.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες.
Οι βενζινοκινητήρες περιλαμβάνουν έναν τρικύλινδρο turbo 1,5 λίτρων (136 PS, 230 Nm ροπής) και έναν δίλιτρο mild-hybrid (204 PS, 320 Nm ροπής). Όσον αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, οι νέοι X1 διαθέτουν έναν κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος προσφέρεται σε δύο εκδόσεις απόδοσης, 150 PS και 360 Nm ροπής ή 197 PS και 400 Nm ροπής.

Προσφέρονται επίσης δύο plug-in hybrid εκδόσεις με δυνατότητα ηλεκτρικής τετρακίνησης. Η άμεση ανταπόκριση του οδηγού, η στιβαρότητα και η υψηλή ποιότητα κύλισης αφήνουν ελάχιστο περιθώριο για αμφιβολίες: η νέα X1 είναι αυτή που κυριαρχεί προς το παρόν στην κατηγορία της.

Best CITY CAR: Toyota Aygo X | τα καλύτερα μοντέλα αυτοκινήτων

Η Toyota δεν είναι άγνωστη στις μικρές κατηγορίες, και αυτό το απέδειξε με το παλαιότερο μοντέλο της, το Aygo. Ωστόσο, τώρα, η ιαπωνική εταιρεία αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού. Εξακολουθεί να επενδύει μόνη της στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης (αξίζει να αναφέρουμε την πρώην συνεργασία της με τις Peugeot/Citroen), αλλά τώρα, έχοντας πλήρη έλεγχο, εισάγει μια νέα προσέγγιση για το μικρό της αυτοκίνητο.

Έτσι, διατηρώντας τη βασική σχεδιαστική φιλοσοφία, αναβαθμίζει (κυριολεκτικά και μεταφορικά) το μοντέλο, βασιζόμενη στην πλατφόρμα GA-B της αρχιτεκτονικής Toyota Global New Architecture (TNGA), την ίδια που χρησιμοποιείται στο εξαιρετικό Yaris. Με μήκος 3.700 mm, το νέο Aygo X είναι 235 mm μακρύτερο από τον προκάτοχό του και η αύξηση αυτή είναι εμφανής και στο μεταξόνιο, που έχει αυξηθεί κατά 90 mm. Εξοπλίζεται με τεχνολογίες εξοικονόμησης καυσίμου και κινητήρα βενζίνης 1.000 κ.εκ. με 72 PS, διατίθεται με μηχανικό ή έξυπνο, αυτόματο κιβώτιο και μπορεί να μεταμορφωθεί σε ένα ημίψηλο crossover με ιδιαίτερο χαρακτήρα.

Στο εσωτερικό, προσφέρει όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες διασύνδεσης για τη νέα γενιά, καθώς και τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense και Advanced Driver Assistance, που είναι πλέον στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, προσφέροντας μια εξελιγμένη εμπειρία οδήγησης στην πιο πρόσφατη γενιά T-Mate για πρώτη φορά σε ένα αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους. Αλλά υπάρχει και μια άλλη ευχάριστη έκπληξη: τα οδηγικά χαρακτηριστικά του Yaris παραμένουν εντυπωσιακά, προσφέροντας μια άκρως απολαυστική εμπειρία οδήγησης για το μικρότερο της οικογένειας. Το Aygo X διατίθεται σε μια ποικιλία εκδόσεων, με προσαρμοσμένα χαρακτηριστικά που το καθιστούν ακόμα πιο νεανικό και φρέσκο, εντυπωσιάζοντας στην κατηγορία του.

Best VALUE FOR MONEY: Dacia Jogger

Η ρουμανική εταιρεία, που είναι μέρος του ομίλου της Renault, συνεχίζει να μας εκπλήσσει ευχάριστα, και αυτή τη φορά παρουσιάζει το Dacia Jogger, ένα υβριδικό αυτοκίνητο που συνδυάζει την πρακτικότητα ενός station wagon, τα χαρακτηριστικά αντοχής και εμφάνισης ενός crossover, καθώς και τα πολυμορφικά γονίδια που του προσδίδουν εξαιρετικές δυνατότητες στον εσωτερικό χώρο.

Κατασκευασμένο πάνω στη σύγχρονη πλατφόρμα CMF-B του Renault Group, το Jogger προσφέρεται σε εκδόσεις 5 θέσεων και 7 θέσεων. Με μήκος 4,55 μέτρα, παρέχει εντυπωσιακό μεταξόνιο 2,9 μέτρων και μπορεί άνετα να φιλοξενήσει επιβάτες και αποσκευές. Το Jogger δεν περιορίζεται σε απλή λειτουργικότητα. Διαθέτει υπερσύγχρονη τεχνολογία, με το σύστημα πολυμέσων Media Display (συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay) να ενσωματώνεται αρμονικά στο ταμπλό. Επιπλέον, μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με οθόνη αφής 8 ιντσών και πολλά σύγχρονα συστήματα ασφαλείας.

Στον τομέα της κινητήριας ισχύος, το Jogger προσφέρει επιλογές αξιόπιστων, αποδοτικών και οικονομικών κινητήρων, όπως ο 1.0 TCe με 110 PS και ο 1.0 TCe 100 LPG, που είναι συμβατός με υγραέριο LPG και έχει κατανάλωση 7,6 λίτρα/100 χλμ. Επιπλέον, εισάγει την υβριδική τεχνολογία στα μοντέλα Dacia, με ένα σύνολο που περιλαμβάνει έναν 1.6 λίτρων τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα με 90 PS, δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο με 4 σχέσεις που συνδέεται με τον κινητήρα και 2 σχέσεις που συνδέονται με τον ηλεκτροκινητήρα για συνολική απόδοση 140 PS. Όλα αυτά προσφέρονται σε πολύ ελκυστικές τιμές, διατηρώντας την άνεση, την οικονομία και την άψογη οδική συμπεριφορά που χαρακτηρίζουν τα αυτοκίνητα Dacia.

Best HOT HATCH: Cupra Formentor VZ5 | τα καλύτερα μοντέλα αυτοκινήτων

Ο ισπανικός σπορ βραχίονας της SEAT δηλώνει πως το Formentor δεν είναι άλλο ένα SUV, αλλά μια προσπάθεια δημιουργίας ενός coupé hatchback με επαυξημένες δυνατότητες, και προσθέτει τα καλύτερα χαρακτηριστικά του VW Group σε επίπεδο ισχύος. Έτσι, το Formentor ανήκει στα ομορφότερα αυτοκίνητα, ανεξαρτήτως κατηγορίας, με δυναμικό στυλ και ποικιλία κινητήρων για όλα τα γούστα. Ωστόσο, το εντυπωσιακό αυτό αυτοκίνητο αποκτά μια ακόμα εντυπωσιακότερη πτυχή όταν εξοπλίζεται με τον κινητήρα του Audi RS3.

Πρόκειται για το πιο hot μοντέλο της ελληνικής αγοράς, ένα από τα πιο εντυπωσιακά σε σπορ χαρακτήρα και επιδόσεις. Το VW Group έχει παρέχει το διάσημο πεντακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2,5 L, αποδίδοντας 390 PS και 480 Nm ροπής, προσφέροντας στο Cupra επιδόσεις που ανταγωνίζονται τα supercar. Με τον εν λόγω κινητήρα, το Formentor επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε μόλις 4,2 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα περιορισμένη στα 250 km/h. Φυσικά, η δύναμη μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω του διπλού συμπλέκτη DSG κιβωτίου 7 σχέσεων.

Για να διασφαλίζονται άμεσες και ομαλές επιδόσεις, το Formentor VZ5 είναι εφοδιασμένο με ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις με 15 διαφορετικές ρυθμίσεις απόσβεσης, ενισχυμένα φρένα της Akebono με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και ελαστικά Goodyear Eagle F1 SuperSport διαστάσεων 255/35-R20. Σχεδιαστικά, το Formentor VZ5 ξεχωρίζει με αεροδυναμικά βοηθήματα, προφυλακτήρες, όμορφο πίσω διαχύτη και διπλές απολήξεις εξατμίσεων. Στο εσωτερικό, τα επιβλητικά καθίσματα, το μαύρο δέρμα και το σκούρο αλουμίνιο ενισχύουν τον χαρακτήρα… μαχητικού που διαθέτει αυτό το Cupra.

Πηγή εδώ

Best PERFORMANCE CAR: Audi RS e-tron GT

“Το Audi e-tron GT είναι ένα ηλεκτρικό τετράθυρο κουπέ με ισχυρούς κινητήρες και θέσεις για πέντε άτομα.

Όπως και το αδελφικό του αυτοκίνητο, το Porsche Taycan, το νέο RS e-tron GT χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες – έναν για την κίνηση των εμπρός τροχών και έναν δεύτερο για την κίνηση των πίσω.

Αυτός ο συνδυασμός αποδίδει 598hp, αλλά μια λειτουργία overboost δύο δευτερολέπτων ανεβάζει την ισχύ στους 646hp όταν ξεκινάτε το αυτοκίνητο. Ως αποτέλεσμα,  το αυτοκίνητο εκτοξεύτεται από τα 0-100 km/h σε μόλις 3,0 δευτερόλεπτα. Ίσως ένας πιο σημαντικός χρόνος επιτάχυνσης είναι αυτός από τα 30-70 km/h, τον οποίο τείνετε να χρησιμοποιείτε όταν κάνετε προσπέραση ή επιταχύνετε σε δρόμο με γλίστρημα. Το RS e-tron GT το κάλυψε σε εκπληκτικά 2,7 δευτερόλεπτα.

Η μπαταρία 93kWh του Audi RS e-tron GT έχει ελαφρώς μικρότερη χωρητικότητα από τη μονάδα 95kWh του Taycan, αλλά εξακολουθεί να προσφέρει επίσημη αυτονομία 283 μιλίων. Αυτό θα είναι μια χαρά για τους περισσότερους ανθρώπους, αλλά απέχει αρκετά από την αυτονομία των 400 μιλίων που έχετε από ένα Tesla Model S.”

“Παρά τους τεράστιους τροχούς και τα ελαστικά με τα λεπτά προφίλ, το RS e-tron GT είναι απόλυτα άνετο στη λειτουργία Comfort, και ακόμη και όταν το αλλάζετε στη Dynamic, παραμένει ακόμα μια χαρά.

Το RS e-tron GT ζυγίζει 2,3 τόνους, κάτι που θα πίστευε κανείς ότι θα ήταν ενοχλητικό σε έναν δρόμο με στροφές, αλλά δεν είναι έτσι. Το Audi αλλάζει καλά κατεύθυνση, υποβοηθούμενο από το σύστημα διεύθυνσης τεσσάρων τροχών, την τετρακίνηση και το πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, καθώς και από το γεγονός ότι οι μπαταρίες είναι αποθηκευμένες στο πάτωμα, μειώνοντας το κέντρο βάρους του. Πιάνει δυνατά, επίσης, αλλά αν υπάρχει ένα μειονέκτημα, αυτό είναι ότι τα φρένα αισθάνονται στην αρχή λίγο τεχνητά.

Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το Audi RS e-tron GT είναι πράγματι πολύ αθόρυβο, αν και μπορείτε να πληρώσετε λίγο παραπάνω για να κάνει θόρυβο. Ω ναι, η Audi έχει ενσωματώσει προαιρετικά έναν ασυνήθιστο ηλεκτρονικό θόρυβο “whoom” όταν επιταχύνετε. Μπορείτε να αποφασίσετε εσείς αν αξίζει να πληρώσετε παραπάνω γι’ αυτό.”

 

Κορυφαια Νεα

Exit mobile version