Business

Τί είναι το Ψηφιακό Μάρκετινγκ;

Ψηφιακό μάρκετινγκ
Οποιοδήποτε μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικές συσκευές και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ειδικούς μάρκετινγκ για τη μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων και τη μέτρηση του αντίκτυπού του μέσω της διαδρομής του πελάτη. Στην πράξη, το ψηφιακό μάρκετινγκ αναφέρεται συνήθως σε καμπάνιες μάρκετινγκ που εμφανίζονται σε υπολογιστή, τηλέφωνο, tablet ή άλλη συσκευή. Μπορεί να λάβει πολλές μορφές, όπως διαδικτυακά βίντεο, διαφημίσεις προβολής, μάρκετινγκ σε μηχανές αναζήτησης, πληρωμένες κοινωνικές διαφημίσεις και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το ψηφιακό μάρκετινγκ συχνά συγκρίνεται με το “παραδοσιακό μάρκετινγκ”, όπως οι διαφημίσεις σε περιοδικά, οι διαφημιστικές πινακίδες και το άμεσο ταχυδρομείο. Παραδόξως, η τηλεόραση συνήθως συγκαταλέγεται στο παραδοσιακό μάρκετινγκ.

Μάρκετινγκ

Μάρκετινγκ

Γνωρίζατε ότι πάνω από τα 3 τέταρτα των Αμερικανών συνδέονται καθημερινά στο διαδίκτυο; Και όχι μόνο αυτό, αλλά το 43% μπαίνει περισσότερες από μία φορές την ημέρα και το 26% είναι online “σχεδόν συνεχώς”.

Τα ποσοστά αυτά είναι ακόμη υψηλότερα μεταξύ των χρηστών του κινητού διαδικτύου. Το 89% των Αμερικανών μπαίνουν στο διαδίκτυο τουλάχιστον καθημερινά και το 31% είναι σχεδόν συνεχώς online. Ως έμπορος, είναι σημαντικό να εκμεταλλευτείτε τον ψηφιακό κόσμο με μια διαδικτυακή διαφημιστική παρουσία, χτίζοντας μια μάρκα, παρέχοντας μια εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες που φέρνει επίσης περισσότερους δυνητικούς πελάτες και πολλά άλλα, με μια ψηφιακή στρατηγική.

Μια ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ σας επιτρέπει να αξιοποιήσετε διάφορα ψηφιακά κανάλια -όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το pay-per-click, τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου- για να συνδεθείτε με υφιστάμενους πελάτες και άτομα που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε να οικοδομήσετε ένα εμπορικό σήμα, να παρέχετε εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες σας, να προσελκύσετε δυνητικούς πελάτες και πολλά άλλα.

Γιατί είναι σημαντικό το ψηφιακό μάρκετινγκ;
Οποιοσδήποτε τύπος μάρκετινγκ μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να ευδοκιμήσει. Ωστόσο, το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει γίνει όλο και πιο σημαντικό λόγω του πόσο προσιτά είναι τα ψηφιακά κανάλια. Στην πραγματικότητα, μόνο τον Απρίλιο του 2022 υπήρχαν 5 δισεκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου παγκοσμίως.

Από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως τα μηνύματα κειμένου, υπάρχουν πολλοί τρόποι να χρησιμοποιήσετε τακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ προκειμένου να επικοινωνήσετε με το κοινό-στόχο σας. Επιπλέον, το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει ελάχιστο αρχικό κόστος, καθιστώντας το μια οικονομικά αποδοτική τεχνική μάρκετινγκ για τις μικρές επιχειρήσεις.

Τα οφέλη του ψηφιακού μάρκετινγκ
Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει αποκτήσει εξέχουσα θέση κυρίως επειδή προσεγγίζει ένα τόσο ευρύ κοινό ανθρώπων. Ωστόσο, προσφέρει επίσης μια σειρά άλλων πλεονεκτημάτων που μπορούν να ενισχύσουν τις προσπάθειες μάρκετινγκ που καταβάλλετε. Αυτά είναι μερικά από τα οφέλη του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Κορυφαια Νεα

Exit mobile version