Tech
Πώς η Temu ανατρέπει την κυριαρχία της Shein στον κόσμο του e-commerce
Θα σας βοηθούσε να αναδείξετε την Temu, τον κινέζικο κολοσσό του ηλεκτρονικού εμπορίου που έχει κάνει θραύση στην παγκόσμια αγορά, προσπαθώντας να κατακτήσει τη θέση της Shein. Η ανοδική πορεία της Temu στο ηλεκτρονικό εμπόριο ανοίγει νέους ορίζοντες και προκαλεί την κυριαρχία της κινέζικης λιανοπωλητικής εταιρείας Shein στην παγκόσμια αρένα.
Η Temu, που πριν ήταν άγνωστη στη Βραζιλία και παραβλέφθηκε από πολλούς καταναλωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες, ανέβηκε σε μία πλατφόρμα που προσφέρει ποικίλα προϊόντα σε προσιτές τιμές, από ρούχα και αξεσουάρ έως ηλεκτρονικά και είδη σπιτιού. Η άνοδος της Temu σηματοδοτεί μια πιθανή πρόκληση στην κυριαρχία της κινέζικης λιανοπωλητικής εταιρείας Shein στην παγκόσμια σκηνή.
Η Temu προηγείται της Shein με ένα πλεονέκτημα 20% Σύμφωνα με δεδομένα του Bloomberg, που μετράνε συναλλαγές με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες στις Ηνωμένες Πολιτείες, το site έκανε διπλάσιες πωλήσεις σε σχέση με την κινέζικη λιανοπωλητική εταιρεία Shein τον περασμένο Σεπτέμβριο. Η Temu είναι η διεθνής έκδοση της Pinduoduo, μιας από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα.
Η συνταγή για επιτυχία συνδυάζει εξαιρετικά χαμηλές τιμές με δυναμική παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα. Τον Μάιο του τρέχοντος έτους, οι πωλήσεις της Temu στις ΗΠΑ ξεπέρασαν για πρώτη φορά εκείνες της Shein, με προβάδισμα 20% έναντι του ανταγωνιστή της. Τέσσερις μήνες αργότερα, τον Σεπτέμβριο, η Temu είχε ήδη διπλασιάσει τα έσοδά της σε σχέση με την κινέζικη λιανοπωλητική εταιρεία Shein στην αμερικανική αγορά.
Πώς χρησιμοποιείται η TEMU, πώς λειτουργεί η TEMU; (Οδηγός εφαρμογής) Σύμφωνα με τη Φάτιμα Λινάρες, αναλύτρια στην Euromonitor International, η ευρεία ποικιλία προϊόντων που προσφέρει είναι πιθανώς το πιο σημαντικό πλεονέκτημα που δίνει προβάδισμα στην Temu έναντι της Shein. Κατά τη διάρκεια μιας περιόδου που η συνεχής κρίση στο κόστος διαβίωσης απαιτεί πιο συνειδητές στοιχειώδεις αγορές, τα είδη οικιακής χρήσης και τα ηλεκτρονικά προϊόντα της Temu, με τιμές από 5 έως 10 δολάρια, έχουν μεγάλη έλξη.
Σύμφωνα με τη Morgan Stanley, η εταιρεία πουλάει αντικείμενα από ρομπότ ηλεκτρικών σκουπών έως σετ χρωμάτων νερού σε τιμές μέχρι 70% φθηνότερες από παρόμοια προϊόντα από την Amazon. Επιπλέον, προσφέρει δωρεάν αποστολή χωρίς κανένα ελάχιστο όριο αξίας παραγγελίας στις ΗΠΑ.
Διαφορές μεταξύ Shein και Temu
Διαφορές μεταξύ Temu και Shein Με αυτήν την επιθετική στρατηγική, η εταιρεία παραμένει ακόμα σε αρνητικά νούμερα. Σύμφωνα με προβλέψεις από την Sanford C. Bernstein, τα λειτουργικά της αποτελέσματα της Temu αναμένεται να φθάσουν τα 3,65 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, παρόλο που οι παγκόσμιες της πωλήσεις εκτιμώνται στα 13 δισεκατομμύρια δολάρια. Η κινέζικη λιανοπωλητική εταιρεία Shein, που έχει πολύ μεγαλύτερη παγκόσμια παρουσία, ανέφερε πωλήσεις 22,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι. Και, σύμφωνα με αναλυτές, είχε ρεκόρ κερδοφορίας το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Παρόλο που συνεχώς συγκρίνονται, οι δύο εταιρείες έχουν διαφορετικά προφίλ. Η Shein έως τώρα λειτουργούσε κυρίως με τη δική της μάρκα και εξειδικεύεται στη μόδα, ενώ η Temu δρα ως μεσολαβητής, επιτρέποντας στους καταναλωτές να αγοράζουν όλα
Άρθρογραφος: Κωνσταντίνος Παγωνούδης
RATE.GR ©
Δείτε επίσης :
Temu: Πώς λειτουργεί και πώς να επωφεληθείτε Temu: Το Φαινόμενο που Κοιτάζει Υψηλά το Amazon και το Shein Temu: Ανακαλύπτοντας Έναν Κόσμο Καταναλωτικών Απολαύσεων με Απίστευτα Χαμηλές